شناسهٔ خبر: 68168287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

نظری:

فاز نخست پروژه چهارباغ به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی این معاونت برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر؛ نشست خبری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار،- دوشنبه، ۲۲مرداد ماه سال ۱۴۰۳- با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، علیرضا جعفری مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران و همچنین سایر مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد.

حسین نظری، در این مراسم با بیان این که یکی از موضوعات پیش رو شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری اربعین است، گفت: ما در مرزها، کشور عراق و همچنین در مراسم جاماندگان به زائران امام حسین علیه السلام خدمت رسانی خواهیم کرد. آمادگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی در مراسم پیاده روی اربعین در خاک عراق و همچنین مرزهای ورودی و خروجی کشورمان و مراسم پیاده روی جاماندگان از کربلا در تهران وجود دارد.

وی افزود: در راستای اقدامات پیش‌بینی شده، مراسم اعزام تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری به شهرهای نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا برگزار و تعداد ۴۰ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری شامل خودروهای کمپرسی زباله‌کش، جنتکس، مخزن‌شوی و جدول‌شوی، بابکت و سایر ادوات خدمات شهری به همراه راننده و ۱۲ کمک راننده و تعدادی نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری برای خدمت‌رسانی به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین به شهرهای مختلف عراق اعزام شده اند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته خدمات شهری یکی از ۱۸ کمیته ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور است که بر اساس وظایف و ماموریت‌های محوله به خدمات‌رسانی در مرزهای هشت‌ گانه و کشور عراق خواهد پرداخت، گفت: بخش مهمی از ماموریت‌های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور خدمات‌رسانی به زائرین در مرزهای هشت‌ گانه است و با برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته مناطق درگیر و شهرداری‌های کلانشهرها در این مرزها مستقر خواهند شد و خدمات‌رسانی به زائران و نظافت مسیر پیاده‌روی را بر عهده دارند.

وی در ادامه به افتتاح های پیش رو هم پرداخت و تصریح کرد: در مهرماه شاهد افتتاح روددره فرحزاد خواهیم بود که یک پروژه طبیعت افزا است. در هر پروژه ای بخشی از طبیعت دستکاری می شود که در پروژه رود دره فرحزاد، طبیعت بازیابی می‌شود. رود دره فرحزاد قبلا وضع خوبی نداشت، اما الان وضع تغییر کرده است.

نظری ادامه داد: فاز اول پروژه چهار باغ نیز به زودی افتتاح خواهد شد که کیفیت محیط زیست تهران را ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما