شناسهٔ خبر: 68167688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پورمحمدی: پزشکیان را دیگران اداره خواهند کرد! - اکونیوز

اقتصاد ایران: پورمحمدی گفت: پزشکیان آدم خیلی خوبی است به او احترام می گذارم، اما مربی خوب و توانمندی نیست، دیگران او را اداره خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: پورمحمدی گفت: پزشکیان آدم خیلی خوبی است به او احترام می گذارم، اما مربی خوب و توانمندی نیست، دیگران او را اداره خواهند کرد.

این روزها که بحث معرفی کابینه دولت چهاردهم و وزرای پیشنهادی پزشکیان سروصدای زیادی به پا کرده است، بخشی از گفتگوی ویدئویی مصطفی‌ پورمحمدی در ایام تبلیغات انتخاباتی و پیش‌بینی او از عملکرد مسعود پزشکیان در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

وی در این گفتگو می گوید: آقای پزشکیان آدم خیلی خوبی است به او احترام می گذارم، اما مربی خوب و توانمندی نیست، دیگران او را اداره خواهند کرد. یک تفکر منسجم برای اداره کشور را ندارد. نه تجربه دارد و نه قدرت جمع بندی و ایجاد همبستگی و اجماع سازی را دارد.

وی تاکید می کند: او حتی در بلوک فکری خود نیز دچار پراکندگی خواهد شد. در میان طرفداران خود نیز دچار پراکندگی خواهد شد. من نگرانم. من در واقع هیچ طمعی برای رسیدن به جایگاه الان ندارم. نگران کشور و آینده فرزندان کشورم هستم.

پورمحمدی در ادامه گفته است: آیا آقای پزشکیان دو تا ملاقات سطح سیاسی داشته است؟ یا با دو تا دستگاه امنیتی اطلاعاتی بزرگ دنیا روبرو شده است؟ دو تا پروژه سخت را اجرا کرده است؟ اینها مسئله است. فقط مدیر یک بیمارستان بودن و معاون وزیر بهداشت یا مقطعی وزیر بهداشت بودن؛ حالا بحث موفق بودن یا نبودنش جداست، اینکه نمی شود مسائل کشور را حل کرد.

وی تصریح کرده است: باید روابط قدرت و مناسبات قدرت را بفهمی. جسارت مذاکره داشته باشی. در مذاکره لب، دهان و احساساتت نباید متشنج شود، نباید ضربان قلبت بالا رود ، آرامش خود را حفظ کنی، تسلط بر مذاکره داشته باشی، صحنه را به دست گیری. باید با قدرتمندان و بزرگان دنیا نشست و برخاست داشته باشی و کشتی گرفته باشی تا بلد شوی.

برچسب‌ها:

نظر شما