شناسهٔ خبر: 68167665 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

خدمت‌رسانی شهرهای جدید به زائران در ایام اربعین حسینی

جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم درخصوص ستاد اربعین حسینی در محل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد اربعین حسینی ۱۴۴۶ با حضور حجت الاسلام والمسلمین وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه متبوع، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و اعضای این شورا اعم از فرماندهان، مدیران و معاونان مراکز مقاومت بسیج این وزارتخانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین وین در این جلسه با اشاره به پیشرفت محسوس مجموعه بسیج وزارت راه و شهرسازی در پویایی و اقدامات انجام شده گفت: امروز اتفاقات خوبی در حوزه بسیج در این وزارتخانه رقم خورده و اعتماد مسئولین نسبت به این مرکز جلب شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برپایی قرارگاه‌های عملیاتی در سه مرز پرتردد در ایام اربعین تحت عنوان شلمچه، مهران و خسروی با هدف انجام امور امنیتی و اجتماعی و همچنین کمک به سایر دستگاه‌ها در امر خدمات‌رسانی به زائرین در این نواحی و همچنین قرارگاه‌های نظارتی در پایانه‌های اتوبوس‌رانی در حال پیگیری و انجام است که قطعاً بازتاب خوبی را در بین مردم و مجموعه وزارت راه و شهرسازی خواهد داشت.

وی در پایان تأکید کرد: انتظار داریم شرکت عمران شهرهای جدید نیز در امر فضاسازی و برگزاری مراسم‌های مرتبط در این ایام مساعدت خوبی با مجموعه مرکز و پایگاه‌های مذکور داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در ادامه جلسه ضمن قدردانی از اقدامات خوب مجموعه بسیج شرکت عمران شهرهای جدید در این دوره بیان کرد: قطعاً نیروهای بسیجی باید جاذبه‌ای متفاوت از سایر کارکنان در دستگاه‌ها داشته و افراد را در زمینه‌های معنوی و حضور در برنامه‌های جانبی جذب کنند.

غفوری در ادامه با بیان اینکه بسیج باید حلقه میانی دستگاه و مردم باشد، گفت: با توجه به رسالت مهم شرکت عمران شهرهای جدید در تأمین مسکن، بسیج باید حلقه میانی ما چه در ستاد و چه در شرکت‌های تابعه بوده و در این مسیر ما را یاری کند.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت کیفیت نسبت به کمیت در انجام امور بیان کرد: کمک به ورود و خروج شیعیان پاکستانی از طریق شهرهای جدید رامشار، تیس و شیرین شهر یکی از بهترین و مهم‌ترین اقدامات این مجموعه در امر خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله در اربعین سال گذشته بود که تلاش داریم در سال جاری نیز این مهم را به نحو بهتری انجام دهیم.

گفتنی است میثم خان احمدلو فرمانده پایگاه بسیج شرکت عمران شهرهای جدید نیز در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به میهمانان به تشریح اقدامات این پایگاه در طول یک سال گذشته پرداخت.

نظر شما