شناسهٔ خبر: 68166813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خدادادی: فراکسیون زنان از خانم صادق برای تصدی وزارت راه حمایت می کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی فرزانه صادق مالواجرد برای تصدی وزارت راه گفت: ما در فراکسیون زنان به طور ویژه از وی حمایت می کنیم چراکه وی تجربه و سابقه فعالیت در این وزارتخانه در سطوح بالا را دارند و تحصیلاتشان نیز مرتبط است.  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی فرزانه صادق مالواجرد برای تصدی وزارت راه گفت: ما در فراکسیون زنان به طور ویژه از وی حمایت می کنیم چراکه وی تجربه و سابقه فعالیت در این وزارتخانه در سطوح بالا را دارند و تحصیلاتشان نیز مرتبط است. 

صاحب‌خبر -

زهرا خدادادی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به کابینه پیشنهادی رییس جمهور، گفت:  در کل کابینه پیشنهادی رو من خوب می بینم. انشاالله که همه بتوانند رای بیاورند. صلاحیت وزرا بطور تخصصی در کمیسیون ها و با حضور آنها مورد بررسی قرار می گیرد. وزرا با حضور در کمیسیونها برنامه هایشان را ارائه و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ می دهند.

وی با اشاره به وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار کرد: با توجه به تجربه وتخصص آقای همتی و شناخت قبلی ما از وی می تواند بهترین گزینه برای این وزارتخانه باشد

وی با بیان اینکه آقای اتابک را نیز برای وزارت صنعت مناسب و اصلح می دانم، گفت: آقای میدری نیز برای وزارت تعاون گزینه خوبی است و امیدواریم برنامه هایش برای این وزارتخانه عریض و طویل مدون و قابلیت اجرایی داشته باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی فرزانه صادق مالواجرد برای تصدی وزارت راه گفت:  وزیر پیشنهادی راه چون خانم هستند یک مقدار کارشان سخت است ولی ما در فراکسیون زنان مجلس تمام تلاش خود را برای وی خواهیم کرد و به طور ویژه از وی حمایت می کنیم چراکه وی تجربه و سابقه فعالیت در این وزارتخانه در سطوح بالا را دارند و تحصیلاتشان نیز مرتبط است. 

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما