شناسهٔ خبر: 68165485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فاجعه برای بارسلونا قبل از فصل جدید آغاز شد

بارسلونا در جام خوان گامپر شکست خورد!

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ بارسلونا به رسم هر سال، چند روز پیش از آغاز فصل جدید، جام خوان گامپر را به احترام بنیان‌گذارش برگزار کرد.

بارسا امسال در این جام که پیش از این به صورت ۴ جانبه برگزار می‌شد و با تصمیم خوان لاپورتا به یک تک‌بازی تبدیل شد، به مصاف موناکو رفت.

هر چند دوستانه اما هانسی فلیک فرصت داشت که با پیروزی در این بازی دوستانه، اولین جامش را کسب کند اما موناکو بهتر از حد انتظار ظاهر شد و در شبی که ستاره‌های بارسا نمایش خوبی نداشتند، فاتح جام خوان گامپر شد.

نیمه اول این بازی بدون موقعیت‌های قابل توجهی به پایان رسید و دو تیم نتوانستند به اندازه کافی همدیگر را تحت فشار قرار دهند. در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۰، روی اشتباهات بزرگ مدافعان بارسا، لامین کامارا، گل اول موناکو را به راحتی به ثمر رساند.

2067357

در حالی‌که بارسلونا به دنبال راهی برای گلزنی به موناکو بود اما در دقیقه ۵۷ باز هم موناکو بود که توانست دروازه میزبان را بگشاید. این بار روی پاس فوق‌العاده مینامینو، امبولو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه مارک آندره تراشتگن را گشود.

فلیک حدود ۱۰ دقیقه بعد لامین یامال را در میان تشویق‌های گسترده هواداران بارسلونا به زمین فرستاد اما این ستاره هم کاری از پیش نبرد و بارسا در کمتر کردن اختلاف ناکام ماند.

2067355

در دقیقه ۸۶ کریستین ماویسا تیر خلاص را به پیکر تیم فلیک زد و بازی را ۳-۰ کرد تا این موناکو باشد که در خانه بارسلونا قهرمان جام خوان گامپر می‌شود.

حالا فلیک چند روز پیش از آغاز لالیگا، خودش را در یک ناامیدی بزرگ می‌بیند. چرا که این اولین بار پس از سال ۲۰۱۲ بود که دست بارسلونا از کسب جام خوان گامپر کوتاه می‌ماند. آنها در آن سال با نتیجه ۱-۰ مغلوب سمپدوریا شدند.

نظر شما