شناسهٔ خبر: 68164969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

شما را چه می‌شود؟

محمد شریعتمداری

صاحب‌خبر -

پیروزی دکتر پزشکیان با حمایت جدی رهبری از مردم سالاری دینی ، یک اتفاق مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود که دشمنان داخلی و خارجی ، عقل و خرد و‌ فکر و اندیشه شان به این واقعه مهم قد نمیداد ‌و حتی قدرت پیش بینی آنرا نیز نداشتند. ائتلاف کثیف دشمن خارجی با محوریت اسرائیل و برخی خشک مغزان و متوهمان در داخل ، قصد آن دارند که این پیروزی ملت بزرگ ایران را به بهانه هایی به شکست تبدیل کنند. 

زهی خیال باطل!

هدف اصلی ائتلاف کثیف ، ناامید کردن مردم از رای درست و مهمی است که در زمان درست و مهم به صندوق های رای ریختند. اینکه ظریف و‌ جهرمی بروند یا بمانند یا فلانی و فلانی پست بگیرند یا نگیرند اصلا مهم نیست. ایران بزرگ دارای جوانان و میانسالانی است که سالها به آنها اجازه عرض اندام داده نشده بود. 

اتفاقاً همه ساز و کارهای متخذه که در استقرار آن ، سیاستگذاری دکتر پزشکیان و ‌اقدامات ارزشمند ظریف و همراهانش بخشی از آن بودند و هم ساز و کارهای بعد از آن در انتخاب وزراء و مسئولان رده یک کشور ، « بهترین روشهای ممکن ، در فرصت کوتاهی » بود که رئیس جمهور پزشکیان در اختیار داشت. هیچکس منکر نقص و ایراد در کل این فرآیند نیست ، نتیجه بدست آمده تاکنون «نه ایده آل ترین بلکه ممکن ترین نتیجه مطلوب بود»

ما امیدوار به رفتار روامدارانه مجلس محترم با دولت رئیس جمهور پزشکیان هستیم‌ ، اما حتی اینکه هیچ اختلافی در این باره با مجلس نباشد ، خواسته ای حداکثری است. ساز و کارهای طبیعی اینکار طبق معمول پیش خواهد رفت، مردم شاهد و ناظر صحنه هستند. 

جهان به آخر نرسیده است ! 

دولت رئیس جمهور پزشکیان با همان “مشی اعتدالی اجماع ساز ، ائتلاف حول محور منافع ملی“ به راهی که در پیش گرفته با استحکام ادامه میدهد و توجه به منافع مردم‌ را وجهه همت خود قرار خواهد داد و در جهت منافع ملی ایران گامهای بلندی بیاری خدا و‌ حمایت مردم برخواهد داشت. شک ندارم که حتی آن پنجاه درصد مردم‌ عزیز ایران که رای ندادند هم ، در اقدامات آتی دولت دکتر پزشکیان تحقق برخی از خواسته های خود را خواهند دید. 

نگران نباشیم و به آینده دولت رئیس جمهور پزشکیان و جمهوری اسلامی امیدوارانه بنگریم. 

خوب فکر کنید، خوب فکر کنید، اگر رقیب پزشکیان پیروز میشد امروز چه حالی داشتید؟

 

نظر شما