شناسهٔ خبر: 68164006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر پیشنهادی کشور در کمیسیون برنامه و بودجه:

استانداران و فرمانداران را بر اساس شاخص‌ها و معیارها انتخاب می‌کنم

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشور در نشست کمیسیون عنوان کرد که فرمانداران و استانداران را بر اساس معیارها و شاخص‌ها انتخاب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سید نجیب حسینی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نشست عصر دوشنبه کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز(دوشنبه) وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، کشور و صنعت معدن و تجارت در کمیسیون حاضر شدند و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد که معیارها و شاخص‌ هایی را برای انتخاب استانداران و فرمانداران تعیین و بر اساس این شاخص‌ها فرمانداران و استانداران انتخاب خواهد کرد و استانداران و فرمانداران بر اساس این شاخص‌ها انتخاب خواهند شد.

وی افزود: تاکید اعضای کمیسیون در جلسه امروز بر این بود که فرمانداران و شاخص و استانداران با تاکید و توجه به مسائل اقتصادی و اقتصاد محور بودن آنها انتخاب شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و بر کشاورز محور شدن صنعت کشاورزی تاکید کرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت که اختلافات بین مردم و منابع طبیعی را رفع خواهد کرد و به توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی خواهد پرداخت.

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت نیز در جلسه امروز برنامه‌های خود را ارائه کرد اما آنچه که در اینجا قابل ذکر این است که فضای کمیسیون در مورد وزارت وزرای پیشنهادی کشاورزی و کشور مثبت بود اما آقای اتابکی وزیر پیشنهادی صمت از آنجایی که جز کارکنان فنی وزارتخانه بوده و جز شخصیت‌های سیاسی نبوده باید برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر برنامه‌های خود بیشتر تلاش کند.

نظر شما