شناسهٔ خبر: 68163269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۱۷۵ جواز تاسیس صنعتی در هرمزگان صادر شد

رییس صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۱۷۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۸۷ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال در چهار ماه نخست سال‌جاری در این استان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، خلیل قاسمی  با اشاره به اینکه صدور این تعداد مجوز صنعتی برای چهار هزار و ۲۴۵ نفر در استان هرمزگان شغل ایجاد کرده است، افزود: از این تعداد ۱۴۸ جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۳۵۹ هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال با اشتغال سه هزار ۹۰۳ نفر، ۶ طرح توسعه با سرمایه معادل ۶۶۱ میلیارد ریال و با اشتغال ۴۱ نفر و ۲۱ جواز تاسیس انبار با سرمایه گذاری ۱۲۷ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال با اشتغال ۳۰۱ نفر صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت تعداد جواز صادر شده در حوزه صنایع دریایی ۱۲ فقره، صنایع معدنی ۷۷ فقره، صنایع فلزی ۲۲ فقره و تعداد مجوزهای صادره صنایع پتروشیمی ۳۲ فقره بوده است.

46

      

کسب رتبه دوم کشوری در زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان همچنین با بیان اینکه استان در زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در چهارماهه نخست امسال بیش از ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تن محصولات معدنی و صنعتی در این استان تولید شد و بیش از ۸۹۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی کوچک نیز فعال هستند.

وی با اشاره به راکد بودن هفت درصدی واحدهای صنعتی کوچک در استان نیز گفت: واحدهای بزرگ صنعتی هرمزگان بدون مشکل درحال تولید هستند و واحد صنعتی بزرگ راکد در هرمزگان وجود ندارد.

نظر شما