شناسهٔ خبر: 68162542 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تل آویو: تل آویو:

۳۶ فلسطینی در اسارت جان خود را از دست داده اند ۳۶ فلسطینی در اسارت جان خود را از دست داده اند

ارتش رژیم صهیونیستی به جان باختن ۳۶ اسیر فلسطینی در بند این رژیم اذعان کرد.

صاحب‌خبر -

رژیم صهیونیستی اکنون بدترین تدابیر را علیه فلسطینیان در بند خود به کار می‌بندد به طوری که جیره غذایی این زندانیان به طور رسمی کاهش یافته و از گرسنگی به عنوان ابزاری برای سرکوب اسرای فلسطینی استفاده می‌شود. همچنین گزارش‌های جدید از تجاوز جنسی به این اسرا حکایت دارد. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی به طور رسمی به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: از زمان حمله هفتم اکتبر حماس به سرزمین‌های اشغالی، ۳۶ اسیر فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده اند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: برخی از این افراد جان باخته پیش‌تر به بیماری‌های مختلف مبتلا بوده و یا دچار جراحاتی به دلیل تخاصم خود با اسراییل شده بودند. 

بررسی‌های کالبد شکافی ۵ تن از این اسرای جان باخته نشان می‌دهد در ۲ مورد این افراد دچار آسیب‌های جدی جسمی همانند شکستگی دنده بوده اند. همچنینی یکی از این اسرا نیز در صورت دریافت خدمات درمانی بهتر جان خود را از دست نمی‌داد. 

جمعیت اسرای فلسطینی، یک گروه حقوق بشری فعال در حوزه اسیران در بند رژیم صهیونیستی با رد ادعا‌های مقامات صهیونیست می‌گوید شمار شهدای فلسطینی در بند اسراییل بیشتر از آمار‌های ارائه شده است. 

این جمعیت تاکید دارد در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

برچسب‌ها:

نظر شما