شناسهٔ خبر: 68162073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاسیس دبیرخانه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران

مریم عبدی

قائم‌مقام سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران از تاسیس دبیرخانه سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان در سازمان همیاری شهرداری‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی نجاتی جوارمی امروز (۲۲ مرداد ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تاسیس این دبیرخانه یکی از اقدامات جدید سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران است، گفت: با تاسیس این دبیرخانه صدور مجوز سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان تسهیل می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در دست اقدام است، تاسیس دبیرخانه سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری‌های استان در سازمان است که برای نخستین‌بار انجام شد.

او ادامه داد: یکی از مواردی که با آن مواجهیم این است که شهرداری‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌ها در داخل و خارج استان و بعضاً خارج از کشور با مشکلات زیادی مواجه‌اند که در این راستا در جلسه‌ای که با استاندار مازندران و سرپرست معاونت عمرانی برگزار و پیشنهاد شد که دبیرخانه سرمایه‌گذاری و مشارکت استان در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران برپا شود که این موضوع در مجمع شهرداران استان به تصویب رسید. امیدوارم با تاسیس این دبیرخانه از این پس امور سرمایه‌گذاری که در شهرداری‌ها پیش‌بینی می‌شود، از کانال این سازمان برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.

نجاتی از استقبال دبیرخانه سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران از طرح و ایده نخبگان استان خبرداد و افزود: امیدواریم نخبگان مراکز دانشگاهی پیش‌قدم شوند و در این راه به ما کمک کنند.

انتهای پیام

نظر شما