شناسهٔ خبر: 68161242 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

چهارمین ایستگاه دوره عالی روابط عمومی استان تهران

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ چهارمین جلسه از سلسله جلسات دوره عالی مدیران روابط عمومی استان تهران به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران با موضوع زبان بدن(شناخت ارتباطات کلامی و غیرکلامی)، اصول فکت چک یا فیک نیوز(شناسایی اخبار جعلی)، ۲۴ مرداد در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
این دوره با هدف ارتقای روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌ها ویژه مدیران روابط عمومی برنامه‌ریزی شده که شامل ۳۶ ساعت آموزش در حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات اعم از آموزش خبرنویسی، اصول مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت، زبان بدن(شناخت ارتباطات کلامی و غیرکلامی)، اصول فکت چک یا فیک نیوز(شناسایی اخبار جعلی)، مبادی ارتباط و تعامل با رسانه، عکاسی خبری و... است. 
گفتنی است این دوره به صورت منظم چهارشنبه هر هفته و در ۹ جلسه چهار ساعته از سوم مرداد برگزار شد. همچنین در پایان دوره به اعضایی که حداقل در ۸۰ درصد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دوره، حضور فعال داشته باشند، گواهی رسمی پایان دوره از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعطا خواهد شد.

نظر شما