شناسهٔ خبر: 68160567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان:

۳۲۰ میلیارد ریال برای درمان کودکان سرطانی در شمال شرق کشور پرداخت شد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان گفت: این موسسه بدون هیچ گونه تبعیض، تمامی کودکان مبتلا به سرطان را از هر قوم و ملیتی پذیرش می‌کند، پارسال ۳۲۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان در شمال شرق کشور پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیما شریفی روز دوشنبه در نشست خبری موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار افزود: اکنون چهار هزار و ۲۰۰ کودک در شمال شرق کشور زیر پوشش این موسسه هستند که از این تعداد بیش از ۱۷۷ کودک زیر پوشش دفتر جلب مشارکت‌های مردمی تربت حیدریه قرار دارند.

وی بیان کرد: در ماه ۲۰ کودک مبتلا به سرطان از سراسر کشور به افراد زیر پوشش موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان افزوده می‌شود.

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان ادامه داد: هم اینک آمار ابتلای کودکان سرطانی در کشور و دنیا افزایشی است که علت این افزایش نیز کمبود یا نبود دارو و کمبود بیمارستان برای درمان کودکان سرطانی است.

به گفته وی، امروزه ۲۰۰ هزار کودک سالانه در جهان به سرطان مبتلا می‌شوند.

۳۲۰ میلیارد ریال برای درمان کودکان مبتلا به سرطان کشور پرداخت شد

شریفی در خصوص شیوه پذیرش بیماران مبتلا به سرطان در این موسسه گفت: تمامی کودکانی که در زمان ابتلا به سرطان کمتر از ۱۸ سال باشند، می‌توانند بدون هیچگونه گزینش و تبعیض زیر پوشش حمایت این موسسه قرار گیرند که مدارک شناسایی بیمار توسط مددکار مستقر در دفاتر و بیمارستان دولتی دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: امروز امیدوارانه به آینده نگاه می‌کنیم و در برنامه استراتژیک پنج ساله خود به تحول درمان بر اساس جدیدترین پروتکل‌ها و روش‌های درمانی فکر می‌کنیم و در مسیر آن گام بر می‌داریم.

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان بیان کرد: چشم انداز موسسه این است که کودکان ما آرزوهایشان از بودن یا نبودن به چگونه زندگی کردن در آینده تغییر کند.

۳۲۰ میلیارد ریال برای درمان کودکان مبتلا به سرطان کشور پرداخت شد

به گزارش ایرنا، موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان به منظور ارائه خدمات درمانی و حمایتی به تمامی کودکان شمال شرق کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در مشهد آغاز کرده است.

نظر شما