شناسهٔ خبر: 68160187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

طول شبکه‌ گازرسانی در کردستان از مرز ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: جمع کل شبکه‌های اجراء شده در بخش شهری، روستایی و صنعتی در استان کردستان به عدد ۱۳ هزار و ۳۸۸ کیلومتر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز، احمد فعله‌گری اظهار کرد: با نگاه کنجکاوانه و دقیق به وضعیت جغرافیایی استان کردستان، سختی گسترش شبکه‌های گازرسانی در این استان برای همگان نمایان می‌شود و گاهی اوقات برای عبور از بافت‌های سنگی یا عبور از رودخانه‌ها، ماه‌ها وقت صرف شده است.

وی با بیان اینکه شبکه‌های گازرسانی دارای حساسیت و ویژگی خاصی هستند، افزود: بدون افزایش طول شبکه‌ها امکان خدمت‌رسانی میسر نخواهد شد و به این دلیل کارکنان تلاشگر شرکت گاز استان کردستان در چند سال اخیر با همت والا و در جهت افزایش رفاه عمومی، موفق شده‌اند شبکه‌های گازرسانی را به دورترین نقاط استان برسانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد طول شبکه‌های توزیع گازرسانی استان گفت: هم اکنون طول شبکه‌های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان ۱۳ هزار و ۳۸۸ کیلومتر بوده که سه هزار و ۱۳۶ کیلومتر در سطح شهرها و ۹ هزار و ۴۶۰ کیلومتر در سطح روستاها و ۷۹۲ کیلومتر در محورهای صنعتی شبکه گذاری انجام گرفته است.

فعله‌گری آماری از شبکه گذاری در چهار ماهه نخست جاری نیز ارائه داد و تصریح کرد: در کل برای توسعه گازرسانی در سطح استان کردستان ۱۲۴ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته که ۳۲ کیلومتر در سطح شهرها، ۸۶ کیلومتر در سطح روستاها و شش کیلومتر برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

نظر شما