شناسهٔ خبر: 68158602 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد؛

جنایت مدرسه تابعین با پشتیبانی و همراهی آمریکا انجام شد

مجمع جهانی بیداری اسلامی بیان کرد: جنایت مدرسه تابعین که با پشتیبانی و همراهی آمریکا انجام شد، نقض همه قوانین و مقررات بشردوستانه و حقوق انسانی است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه آوارگان فلسطینی ساکن در مدرسه تابعین در محله الدرج غزه را که در حال اقامه نماز صبح بودند، و منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از غیرنظامیان فلسطینی گردید، محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

رژیم جنایتکار صهیونیستی این بار با جنایتی هولناک و وحشیانه و حملات جنون‌آمیز علیه غیرنظامیان فلسطینی و قتل‌عام وحشیانه زنان و کودکان و سالخوردگان بویژه حمله شنیع این رژیم به آوارگان فلسطینی ساکن در مدرسه تابعین، بار دیگر ثابت کرد که این رژیم جعلی به هیچیک از قوانین و حقوق بین‌الملل و اصول اخلاقی و انسانی پای‌بند نیست و روی قاتلان و جنایتکاران بزرگ تاریخ را سفید کرد.

جنایت مدرسه تابعین که با پشتیبانی و همراهی آمریکا انجام شد، نقض همه قوانین و مقررات بشردوستانه و حقوق انسانی است و این جنایات وحشیانه نتیجه ارسال سرسام‌آور تسلیحات و بمب‌های آمریکایی و اروپایی به تل‌آویو و همچنین بی‌عملی دولت‌ها و سازمان‌های مسئول بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر جنایت و نسل‌کشی در نوار غزه است که ماهیت و فلسفه وجودی سازمان‌های مذکور را در قبال تأمین امنیت ساکنان اراضی اشغالی و جلوگیری از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی زیر سوال برده است.

با کمال تأسف تمامی جنایت‌های ضدبشری، نسل‌کشی، نژاد پرستی و کوچ اجباری و شهادت بیش از سی هزار نفر کودک و زن و انسان‌های بی دفاع، مجروح نمودن صدها هزار نفر و آواره کردن بیش از میلیون‌ها نفر در نزد دولت‌های آمریکا و اروپای مدعی حقوق بشر نه تنها نادیده گرفته می‌شود بلکه با حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی و سیاسی از رژیم آپارتاید غاصب و تشویق این جنایت کار تاریخ توسط دولت مردان آمریکا، دست او را در انجام هر جنایتی باز گذاشته‌اند و چهره واقعی و دروغین مدافع حقوق بشری خود را برای جامعه جهانی به خوبی نمایان ساخته‌اند.

در چنین وضعیت دشوار و دردناکی که هر روز شاهد کشتار مردم فلسطین در نوار غزه هستیم، مسؤولیت‌های دولت‌های مسلمان مضاعف و سنگین است که ضمن حفظ اتحاد و یکپارچگی و عمل به موازین اخلاقی، اسلامی و انسانی، با سازوکارهای مؤثر و کارآمد از جمله تحریم اقتصادی و قطع هرگونه مناسبات پنهان و آشکار سیاسی، امنیتی و … مانع کشتار زنان و کودکان فلسطینی شوند.

در پایان تأکید می‌شود، رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، شکست خورده و به هیچیک از اهداف خود چه سیاسی و چه میدانی دست نخواهد یافت و شکست راهبردی رژیم در غزه قطعی است. مردم فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین و حماس پیروز میدان می‌باشند و ارتکاب جنایات وحشیانه هم نخواهد توانست ذره‌ای در اراده پولادین و عزم راسخ مردم فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها خللی وارد کند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه و دردناک از تمامی ملت‌ها، دولت‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی، تشکل‌های مدنی، رهبران، نخبگان، شخصیت‌ها و شبکه‌های اجتماعی جهان اسلام خصوصاً سازمان کنفرانس اسلامی و آزادی خواهان، عدالت جویان جهان می‌خواهد با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین رژیم کودک کش اسرائیلی را در اهداف خویش ناکام گذارند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی

نظر شما