شناسهٔ خبر: 68158044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه هیدج:

کشتن انسان‌های بی‌گناه حربه رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم خود است

زهرا فتحی

امام جمعه هیدج گفت: کشتن انسان‌های بی‌گناه و ترور وسیله‌ای برای رسیدن صهیونیست‌های برای رسیدن به اهدافشان است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و روی آوردن آنان به ترور، اظهار کرد: تعدادی از یهودیان در زمان پیامبر (ص) نیز می‌خواستند ایشان را ترور کنند به طوری که در یک مرحله قبیله بنی‌ نضیر طرح ترور پیامبر (ص) را ریخته بودند و در مرحله دیگر نیز در عقبه آمده و کمین کردند که پیامبر را ترور کنند و در حقیقت ترور وسیله آنها است.

وی با اشاره به اینکه کشتن غافلگیرانه وسیله‌ای برای رسیدن صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف‌شان است، ادامه داد: این خوی تروریستی، آن‌گونه که قرآن بیان می ‌فرماید از چند ویژگی نشأت گرفته است که برخی از اینها شامل حرص و دنیاطلبی، اندوختن ثروت، داشتن آرزوی عمر بلند و هراس از مرگ است.

او با بیان اینکه امروز در غزه شاهد این هستیم که صهیونیست‌ها مردم بی‌گناه و زنان و کودکان را شهید می‌کنند، ادامه داد: دلیل این موضوع نیز آن است که رژیم کودک‌کش صهیونیستی توان مقابله با این مردم را ندارد و آن‌گونه که قرآن فرموده است، در دژها قرار می‌گیرند و از طریق دژ می‌توانند چند دقیقه‌ای و چند ساعتی و چند صباحی مقاومت کنند.

زارعی با بیان اینکه امروز گنبد آهنینی که اینها در سرزمین‌های اشغالی برقرار کرده‌اند، برای آن است که دژی برای حفاظت خود درست کنند تا در مقابل نیروهای مقاومت تاب‌آوری داشته باشند، افزود: رژیم صهیونیستی در حقیقت از مدت‌ها پیش به ترور روی آورده و ده‌ها نفر را نیز ترور کرده است، از جمله این شهدا می‌توان به شیخ احمد یاسین، شهید رنتیسی، شهید مغنیه، شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و ترور شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد.

 امام جمعه هیدج با توضیح اینکه روحیه شهادت‌طلبی که در اسلام وجود دارد بی‌نظیر است، تاکید کرد: به همین جهت برخی از مرگ هراسان، گریزان و فراری هستند و در میدان جنگ نمی‌توانند مقاومت کنند. 

انتهای پیام

نظر شما