شناسهٔ خبر: 68157962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مردم، از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد.  

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در رأس یک هیئت قضایی به‌منظور بررسی میدانی نحوه ارائه خدمات قضایی به شهروندان از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد.

وی در بدو ورود به مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس با حضور در میان مراجعان ضمن بازدید از شعب اجرای احکام حقوقی، کیفیت نحوه ارائه خدمات، ثبت نوبت‌ها، بایگانی پرونده‌ها و احراز هویت اشخاص را مورد ارزیابی قرار داد. 

قهرمانی همچنین در این بازدید ضمن استماع مشکلات حقوقی مطرح شده از سوی مراجعان، دستورات قضایی لازم را در جهت مساعدت به آن‌ها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تمامی شعب و بخش‌های مختلف مجتمع شهید بهشتی نیز حاضر شد و ضمن گفت‌وگو با کارکنان و قضات، در جریان مشکلات و درخواست‌های آن‌ها قرار گرفت و برای رفع آن‌ها دستورات و توصیه‌هایی را ارائه کرد.

شایان ذکر است: در جریان این بازدید، مسئولین مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های این مجتمع قضایی بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما