شناسهٔ خبر: 68157923 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

از مواد اولیه پرکاربرد در صنایع داروسازی می‌توان به پلی وینیلی پیرولیدون، استئارات منیزیم و کافور اشاره کرد. شرکت‌های داروسازی پس از خرید پلی وینیل پیرولیدون از آن برای ایمپلنت‌های ارتوپدی و برنامه‌های مهندسی بافت استفاده می‌کنند. استئارات منیزیم نیز با جلوگیری از به‌هم چسبیدن مواد در داخل کپسول‌ها، به جایگاه ویژه‌ای در صنعت داروسازی دست یافت. از این ماده برای روان‌سازی پودرها نیز استفاده می‌شود. کافور از دیگر ترکیباتی است که برای کاهش مشکلات گوارشی، تنفسی و... در انواع داروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

از مواد اولیه پرکاربرد در صنایع داروسازی می‌توان به پلی وینیلی پیرولیدون، استئارات منیزیم و کافور اشاره کرد. شرکت‌های داروسازی پس از خرید پلی وینیل پیرولیدون از آن برای ایمپلنت‌های ارتوپدی و برنامه‌های مهندسی بافت استفاده می‌کنند. استئارات منیزیم نیز با جلوگیری از به‌هم چسبیدن مواد در داخل کپسول‌ها، به جایگاه ویژه‌ای در صنعت داروسازی دست یافت. از این ماده برای روان‌سازی پودرها نیز استفاده می‌شود. کافور از دیگر ترکیباتی است که برای کاهش مشکلات گوارشی، تنفسی و... در انواع داروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت آبتین شیمی برای خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از جمله خرید پلی وینیل پیرولیدون بهترین منبع است.

پلی وینیل پیرولیدون چیست؟

پلی وینیل پیرولیدون از پلیمرهای محلول در آب است که توسط پلیمریزاسیون مونومر -N وینیل پیرولیودون به‌وجود می‌آید. از ویژگی‌های پلی وینیل پیورولیدون که به اختصار PVP نیز خوانده می‌شود، می‌توان به بی‌اثر بودن، غیرسمی بودن، مقاومت در برابر دما، پایداری در PH، زیست سازگاری و زیست تخریب‌پذیری اشاره کرد. از ویژگی‌های قابل تنظیم این ماده در ایمپلنت‌های ارتوپدی و برنامه‌های مهندسی بافت بهره می‌برند. برای خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی می‌توانید به شرکت آبتین شیمی مراجعه کنید.

کاربرد پلی وینیل پیرولیدون

از کاربردهای پلی وینیل پیرولیدون می‌توان به نرم کردن موها اشاره کرد.‌ این ماده لایه‌ای مرطوب و شفاف را روی موها می‌سازد و مقاومت آن‌ها را افزایش می‌دهد‌‌. علاوه‌بر این، این ماده برای حالت دادن به موها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عنصر کاربردی در کراتینین و تثبیت‌کننده لوسیون‌های مختلف، کرم‌های مراقبت از پوست، پراکنده‌کننده رنگ مو و شامپو قابل استفاده است. همچنین صنایع لوازم آرایشی از این ماده به‌عنوان ماده اولیه برای تهیه لوازم آرایشی چشم و صورت و پایه و رژ لب نیز استفاده می‌کنند.

از دیگر کاربردهای این ماده می‌توان به خاصیت سم‌زدایی آن اشاره کرد که سبب گردیده تا آن برای کاهش اثرات سوزش داروهای دیگر ‌روی پوست و چشم استفاده شود‌. PVP یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین عناصر مورد استفاده در صنایع داروسازی، نوشیدنی و نساجی به‌شمار می‌رود. امروزه امکان خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی مانند پلی وینیل پیرولیدون فراهم است.

خواص شیمیایی پلی وینیل پیرولیدون

پلی وینیل پیرولدین به‌صورت پودر، پولک‌های سفید یا سفید مایل به زرد جاذب رطوبت عرضه می‌گردد. از ویژگی‌های شیمیایی آن می‌توان به بی‌بو بودن آن اشاره کرد. البته بوی این‌ ماده به قدری کم است که تقریباً به آن بی‌بو می‌گویند. پوویدون‌ها با میزان k برابر یا کم‌تر از ۳۰ با استفاده از اسپری خشک شده و به‌شکل کره درمی‌آیند. برای خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از جمله پلی وینیل پیرولیدون به شما توصیه می‌کنیم تا به شرکت آبتین شیمی مراجعه نمایید که سابقه‌ای ده ساله در تولید مواد اولیه شیمیایی دارد.

استئارات منیزیم چیست؟

استئارات منیزیم درپی واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم به‌وجود می‌آید. این ماده پودر سفید رنگی است که در آب و اکثر حلال‌ها، حل نمی‌شود. میزان سمی بودن استئارات منیزم اندک بوده و در صنایع متنوعی مانند صنایع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این ماده برای بهبود سیالیت و روان‌سازی پودرها و گرانول‌ها، کاهش اصطکاک، جلوگیری از خوردگی در طی فرآیند روان‌کننده‌ها استفاده می‌شود. از ویژگی‌های برجسته این ماده می‌توان به دمای ذوب بالا، قدرت روان‌کنندگی زیاد با غلظت کم‌، توانایی پوشش‌دهی بالا، سمی نبودن و پایداری مناسب اشاره کرد. برای خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از جمله استئارات منیزیم می‌توانید در سایت‌های اینترنتی به جست‌وجو بپردازید.

خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

از استئارات منیزیم در صنایع داروسازی در فرآیند تولید قرص، کپسول و پودر، برای رقیق کردن استفاده می‌کنند. درواقع شرکت‌های داروسازی استئارات منیزیم را "عامل جریان" می‌دانند. از این ماده برای جلوگیری از به‌هم چسبیدن مواد داخل کپسول نیز استفاده می‌شود. استیارات منیزیم به‌عنوان مانعی میان داروها و پاشین‌هایی که آن‌ها را می‌سازند نیز شناخته می‌شود. بدین ترتیب صنایع داروسازی با استفاده از استئارات منیزیم می‌توانند قوام و کیفیت کپسول‌های دارویی را به‌صورت قابل ‌توجهی افزایش دهند. خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی مانند خرید استئارات منیزیم از شرکت آبتین شیمی که انواع مواد شیمایی را برای صنایع مختلف تامین می‌کند، بهترین انتخاب خواهد بود.

کاربرد استئارات منیزیم

استئارات منیزیم در مقایسه با دیگر روان‌کننده‌ها در ساخت قرص‌ها و کپسول‌ها، فرآورده‌های غذایی، محصولات آرایشی و فرآورده‌های صنعتی کاربرد بیشتری دارد. از کاربردهای استئارات منیزیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماده اولیه برای پایداری حرارتی در پی وی سی و تولید استابلایزر PVC
  • کاربرد در تولید و فرآیند پلاستیک ABS, PS , EPS
  • عامل روان‌کننده قالب
  • عامل جداکننده قرص از قالب
  • عامل روان‌کننده و آب گریز در پودرهای آتش‌ نشانی

کافور چیست؟

کافور ترکیبی طبیعی است که به‌دلیل برخورداری از خواص ضدالتهابی، ضدعفونی‌کنندگی و تسکین‌دهندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده کاربردی برای تسکین درد با تحت تاثیر قرار دادن سیستم عصبی مرکزی برای درمان بیماری‌های مختلفی استفاده می‌شود. قرص کافور برای تسکین علایم بیماری‌هایی مانند نفخ، سوء‌هاضمه و کاهش درد معده، تسکین سرفه، آبریزش بینی، بهبود تهوع و استفراغ و به‌عنوان مکمل غذایی و تقویت‌کننده سیستم ایمنی کاربرد بسیاری دارد. امروزه امکان خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از طریق سایت‌های اینترنتی فراهم است.

خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

کاربرد کافور

کافور جامدی بلوری بی‌رنگ یا سفید است که در کاهش درد عضلانی، التهابات و آنتی ‌سپتیک کاربرد دارد. از کافور اغلب به‌شکل کرم یا روغن استفاده می‌کنند. خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی کافور باعث شده تا بتوان از آن برای درمان عفونت‌های قارچی پوست و مو و عفونت‌های باکتریایی و ترشحات بینی نیز استفاده کرد. برخی از کاربردهای کافور به شرح زیر هستند:

  1. تعدیل میل جنسی
  2. کاهش التهاب و تورم ناشی از آسیب و التهابات موضعی
  3. تسکین علائم تنفسی مانند آسم، سرفه و سرگیجه به‌شکل بخور
  4. کاربرد در ترمیم عضلات زخمی و بهبود عملکرد ورزشی به‌شکل روعن موضعی
  5. رفع استرس و اضطراب

سخن پایانی

از مواد اولیه شیمیایی پرکاربرد در صنایع داروسازی و آرایشی می‌توان به پلی وینیل پیرولیدون، استئارات منیزیم و کافور اشاره کرد. هر کدام از این عناصر از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که به بهبود کیفیت و عملکرد داروها، لوازم آرایشی و... کمک می‌کنند. به‌عنوان مثال از پلی وینیل پیرولیدون برای تثبیت لوسیون و ساخت رژلب و... استفاده می‌شود. اسئتارات منیزیم نیز نقش مهمی در فرآیند تولید قرص و کپسول در صنعت داروسازی ایفا می‌کند. از کاربردهای استئارات منیزیم می‌توان به عامل روان‌کننده قالب اشاره کرد. کافور نیز برای تسکین درد، التهاب و درمان عفونت‌های قارچی و باکتریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید آنلاین و غیرحضوری انواع مواد اولیه دارویی مانند خرید کافور از شرکت معتبر آبتین شیمی امکان‌پذیر است.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما