شناسهٔ خبر: 68157532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دپوی ۴۳۰ هزار آب بسته‌بندی در مرز مهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از دپوی ۴۳۰ هزار آب بسته‌بندی در مرز مهران با هدف تامین آب پایدار در این پایانه مرزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی ظهر امروز _ دوشنبه بیست و دوم مرداد_ در جمع خبرنگاران از دپوی ۴۳۰ هزار آب بسته‌بندی شده در سردخانه قرارگاه اربعین شرکت آب و فاضلاب در مرز مهران با هدف تأمین آب پایدار در پایانه مرزی مهران خبر داد و اظهار کرد: جهت تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری آب‌های بسته بندی شده‌، یک دستگاه "لیفتراک برقی" در محل سردخانه دپو آب‌های بسته بندی شده استقرار یافت.

وی افزود: امسال و با هدف تأمین آب پایدار در پایانه‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی مهران، پروژه‌های جدیدی تعریف و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، هدف تأمین آب پایدار در پایانه‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی است و بدین منظور به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌های موجود استحصال و وارد شبکه توزیع در این پایانه‌ها می‌شود

محمدی تاکید کرد: نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به صورت شبانه‌روز در مهران تا پایان کنگره عظیم اربعین حضور دارند.

نظر شما