شناسهٔ خبر: 68156905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ساری: رسانه‌ها طرح های محرومیت زدایی را جریان سازی کنند

ساری- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان مرکز مازندران با بیان این که رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، گفت:‌ جریان سازی رسانه‌ای طرح های محرومیت زدایی نیاز روز این خطه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ سید ابراهیم شریفی روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه در ساری افزود: امروز مطالبه به حق مردم خدمت صادقانه مسوولان است، مسوولان در دولت های نظام جمهوری اسلامی باید خدمت شبانه روزی کنند، این ملت و مردم با حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی نشان داد که استحقاق خدمت صادقانه را دارد.

وی ادامه داد: فرمان بری از رهبر انقلاب راهبرد ناجی ملت ایران است، بدانید جریان رسانه ای دشمن با تمام قدرت و با برنامه گسترده در صدد گسست نسلی است.

فرمانده سپاه شهرستان ساری تصریح کرد: جریان سازی رسانه‌ای کارهای بر زمین مانده بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمران و آبادانی در استان مازندران ضروری است.

شریفی خاطر نشان کرد: رسانه های غربی با پیشرفته ترین تجهیزات در صدد ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان این نکته که میدان جهاد فقط در مناطق جنگی نیست و امروز رسانه ها نقش موثری در خنثی کردن جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم جمهوری اسلامی ایران دارند، ادامه داد:‌ معتقدم خبرنگاران باید به درستی نسبت به واقعیت های آرمان های انقلاب اسلامی ایران ورود پیدا کنند.

شریفی با تاکید بر این که اصحاب رسانه مانع این شدند تا دشمن دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را غیر مقدس جلوه بدهد، بیان داشت: بنابراین نقش رسانه‌ها نباید کم اثر شود، امروز در جنگ رسانه‌ای نیازمند خبرنگاران مجاهد در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی در عین حال تصریح کرد: بدانید مجاهدان در نظام جمهوری اسلامی همواره دارای دشمن هستند.

نظر شما