شناسهٔ خبر: 68156056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کربلا مطرح کرد

خدمت‌رسانی شایسته شهرداری اصفهان به زائران امام حسین(ع) نسبت به سایر شهرداری‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کربلا با بیان اینکه درصد قابل توجهی از نظافت شهر کربلا قرار است توسط شهرداری اصفهان انجام شود، گفت: ماشین‌آلات و اقدامات شهرداری اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) بی‌نظیر و نسبت به اقدامات سایر شهرداری‌ها بهتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا اعزامی از اصفهان به کربلای معلی، حسنین جوادکاظم در دیدار صمیمانه با سیدمهدی عسگری، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان اظهار کرد: عقیده‌ای که طی این چند سال از مردم ایران نسبت به ائمه اطهار دیده‌ایم، وصف‌ناپذیر است.

وی افزود: زمانی که مردم ایران چشمشان به حرم می‌افتد، اشک می‌ریزند و همراه با اشک وارد حرم می‌شوند، از این‌رو این موضوع نکته خوب و هیجان‌انگیزی است.

خدمت‌رسانی شایسته شهرداری اصفهان به زائران امام حسین(ع) نسبت به سایر شهرداری‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کربلا تاکید کرد: عقیده راسخی در قلب‌های زائران ایرانی مشاهده می‌کنیم و زنان و مردان ایرانی بسیار قانون‌مند هستند.

جوادکاظم با بیان اینکه فعالیت شهرداری اصفهان در کربلا ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گفت: شهرداری اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) پایبند حرف‌ها و قول‌هایش بوده است.

وی ادامه داد: وجود تعداد زیادی از ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری اصفهان در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) بسیار قابل تحسین و تعجب‌آور است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کربلا ب: بیان اینکه درصد قابل توجهی از نظافت شهر کربلا قرار است توسط شهرداری اصفهان انجام شود، گفت: ماشین‌آلات و اقدامات شهرداری اصفهان بی‌نظیر و نسبت به اقدامات سایر شهرداری‌ها بهتر است، همچنین کارگران اصفهانی نسب به سایر شهرداری‌ها با کیفیت‌تر هستند.

خدمت‌رسانی شایسته شهرداری اصفهان به زائران امام حسین(ع) نسبت به سایر شهرداری‌ها

نظر شما