شناسهٔ خبر: 68156037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سانچو انگار خودش نیست

ستاره گران‌قیمت بازهم یونایتد را ناامید کرد

جیدون سانچو در بازگشتش به منچستریونایتد یک بار دیگر همه را ناامید کرد و البته همچنان مشخص نیست ماندنی است یا خیر.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، احتمال زیادی وجود دارد که سانچو تابستان امسال یونایتد را ترک کند، اما اریک تن هاخ اطمینان داده است که روی او حساب می‌کند و سانچو مهره مهمی در برنامه‌های او خواهد بود.

جیدون سانچو پس از یک نیم فصل انتقال قرضی به دورتموند، به منچستریونایتد بازگشته است. نیم فصل اول وحشتناک، حذف شدن از فهرست تیم به دلیل درگیری با مربی در تمرین، و سپس نیم فصل دوم به صورت قرضی در بوروسیا دورتموند که بسیار درخشید و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید.

حالا او به یونایتد برگشته و بعد از اینکه در دورتموند نشان داد که هنوز فوتبالش را فراموش نکرده، همه انتظار دارند که او به عنوان ستاره‌ای با مهارت‌های شگفت‌انگیز، شیاطین سرخ را به آرزوهایش برساند ولی استارت او اصلا خوب نبود.

انگار به هر دلیلی برای او سخت است که خودش را آزاد کند و بهترین نسخه‌اش را در منچستر به نمایش بگذارد. پس از تابستانی که در آن به شدت به رفتن به پاری سن ژرمن نزدیک بود، انتقالی که به گفته دیلی استار اتفاق نخواهد افتاد، در اولین بازی رسمی فصل برابر سیتی در سوپرجام ناامیدکننده کار کرد و یکی از پنالتی‌های تیمش را نیز از دست داد.

او در دقیقه 83 با برتری 0-1 برای یونایتد وارد زمین شد و تقریبا کار خاصی انجام نداد. او در دقیقه 89 شاهد گل تساوی برناردو سیلوا بود و در ضربات پنالتی هم ناکام ماند. البته ضربه او خیلی هم بد نبود ولی تبدیل به گل نشد تا سیتی امیدوار شود.

بعد از بازی، تن هاخ می‌خواست فشارها را از روی سانچو بردارد و گفت: «سانچو یکی از بهترین پنالتی زنان ما است. مطمئنم بعدا گل‌های بیشتری خواهد زد. این بازی چیزی را تغییر نمی‌دهد. سانچو بازیکنی مهم خواهد بود و ما به او نیاز داریم.»

کمتر از 20 روز تا پایان انتقالات باقی‌مانده و باید دید وضعیت سانچو که برای خرید او 85 میلیون یورو هزینه شده بود، چه تغییری خواهد کرد.

نظر شما