شناسهٔ خبر: 68154959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو ستاد اربعین شهرداری اصفهان:

خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خدمات ارائه شده در شهر کربلا را به تصویر می‌کشند

عضو ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: اعضای کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد از چند روز قبل به کربلای معلی اعزام شده و در حال بازتاب خبری اقدامات و خدمات ستاد اربعین شهرداری اصفهان و حال و هوای شهر کربلا و مسیرهای پیاده‌روی هستند.

صاحب‌خبر -

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و فعالیت خود را برای پوشش رسانه‌ای آئین پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در سال جاری و همچنین اقدامات و فعالیت‌های ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلای معلی و مرز چذابه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته ۴۰ محصول چندرسانه‌ای و ۷۳ خبر و محتوای مکتوب تهیه و توسط این کمیته در رسانه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی منتشر شد، تصریح کرد: سال جاری نیز تولید محتواهای مختلفی اعم از خبر، عکس، فیلم، صوت و پادکست درباره پیاده‌روی اربعین و فعالیت‌های خدماتی شهرداری اصفهان در کربلای معلی و مرز چذابه برعهده این کمیته قرار دارد.

عضو ستاد اربعین شهرداری اصفهان اعضای گروه رسانه‌ای ستاد اربعین شهرداری اصفهان را شامل خبرنگار، عکاس و گزارشگران حوزه تصویر و رادیو برشمرد و تصریح کرد: اقدامات ستاد اربعین شهرداری اصفهان همچون رفت‌وروب و شست‌وشوی معابر، آب‌رسانی به موکب‌ها، حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه سنگین موکب‌ها، تأمین امنیت، ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی و همچنین حال و هوای شهر کربلا و مسیرهای پیاده‌روی از سوی این گروه بازتاب رسانه‌ای خواهد یافت.

مردانی فضاسازی و تبلیغات محیطی را از دیگر فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: خادمان شهرداری اصفهان در قالب موکب مسلم‌بن‌عقیل (ع) و با شعار محوری «نزدیک می‌کند دل ما را به هم حسین» عازم کربلا و مرز چذابه شده‌اند، از این‌رو فضاسازی مکان‌های استقرار خادمان، فضاسازی بدنه ۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین اعزام شده به کربلا و فضاسازی اتوبوس‌های روانه شده به مرز با استفاده از همین شعار و نماد انجام گرفته است.

خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خدمات ارائه شده در شهر کربلا را به تصویر می‌کشند

وی ادامه داد: با کمک کمیته‌های فرهنگی و زیباسازی مجموعه‌ای از پیام‌های آموزشی و شهروندی در معابر واگذار شده به شهرداری اصفهان در حال نصب است که رعایت نظافت و حفظ پاکیزگی محیط را به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی ترویج می‌کند.

عضو ستاد اربعین شهرداری اصفهان فضاسازی محیطی در مرز چذابه با استفاده از تصاویر سرداران شهید و پیام‌های فرهنگی مرتبط با سفر را از دیگر اقدامات ستاد اربعین شهرداری اصفهان برشمرد و خاطرنشان کرد: آئین بدرقه خادمان شهرداری اصفهان به شهر کربلا به همت کمیته‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی با حضور جمعی از مدیران شهری، خادمین حضرت رضا (ع) و اصحاب رسانه در گلستان شهدا برگزار شد و چاووش‌خوانی و اجرای نواهای عاشورایی ازجمله بخش‌های این برنامه بود.

مردانی با اشاره به دمای زیاد هوا و دشواری خدمت‌رسانی در شهر کربلا یادآور شد: استمرار خدمات‌رسانی و حفظ روحیه‌ی نیروها از جمله ضروریات ستاد اربعین است، از این‌رو به همت کمیته فرهنگی و با همکاری کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه‌ای برای نیروهای خدماتی اعزام شده به کربلای معلی تدارک دیده شده است.

نظر شما