شناسهٔ خبر: 68154462 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

منابع صهیونیستی: پاسخ به ایران به ترور هنیه قریب الوقوع است

یک پایگاه خبری صهیونیستی گزارش داد: بر اساس اطلاعات و داده‌ها، ایران در پاسخ به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تصمیم گرفته که مستقیم سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهد.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین اشغالی

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گفتند که جدیدترین داده‌های اطلاعاتی (رژیم) اسرائیل نشان می‌دهد که حمله انتقامی ایران قبل از روز پنجشنبه این هفته (۲۵ مردادماه) انجام خواهد شد.

این دو منبع خاطرنشان کردند: بر اساس اطلاعات بدست آمده، تهران تصمیم گرفته است در پاسخ به ترور هنیه تصمیم گرفته است مستقیم اسرائیل را هدف قرار دهد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی گزارش دادند که دبیر کابینه رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به وزرا دستور داده که به دلیل اوضاع امنیتی مصاحبه نکنند و بنیامین نتانیاهو نیز در جلسه کابینه همین درخواست را کرده است.

پیش از این نیز پایگاه خبری واللا گزارش داده بود که واحد اطلاعات نظامی ارتش و نیروی هوایی رژیم اسرائیل با توجه به برآوردهای پاسخ قریب الوقوع ایران، وضعیت آماده باش خود را افزایش دادند.

در همین رابطه، شبکه خبری «سی ان ان» نیز گزارش داد که منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی معتقدند که حزب الله لبنان ۱۲ اوت (۲۲ مرداد) ابتدا حمله تلافی جویانه خود را آغاز خواهد کرد و پس از ساعاتی، ایران شروع به حمله می‌کند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» از فرمانده ارشد آن روز به روز افزایش می‌یابد.

در همین حال وبگاه خبری آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با همتای آمریکایی خود، لوید آستین در تماسی تلفنی در خصوص آمادگی های نظامی ایران برای حمله تلافی جویانه گفتگو کرد، این وبگاه در گزارشی بر اساس یک منبع آگاه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحرکات اخیر نشان می دهد که تهران در حال آماده سازی برای حمله گسترده‌تری از حمله فروردین گذشته است.

نظر شما