شناسهٔ خبر: 68154083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تضمین امنیت شهر انگلیسی با نصب دوربین‌های مداربسته ضدجنایت

شورای شهر وست‌مینستر انگلستان از استقرار شبکه دوربین مدار بسته ضد سروصدا و جنایت در سطح شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شورای شهر وست‌مینستر لندن بزرگ، امیدوار است از طریق استقرار یک شبکه دوربین مداربسته با ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی که به مقابله با رفتارهای ضد اجتماعی کمک می‌کند، جوامع ایمن‌تری ایجاد کند، چراکه رفتار و جنایت‌های ضداجتماعی در جوامع موجب تخریب زندگی ساکنان می‌شود.

شورا در این راستا از استقرار ۱۰۰ دوربین در سراسر شهر برای حمایت از کمپین خود علیه رفتارهای ضداجتماعی و جنایت خبر داد که به‌عنوان بخشی از قرارداد ۱.۲ میلیون پوندی منعقدشده در این زمینه، توسط ارائه‌دهنده راه‌حل‌های یکپارچه هوشمند شهر اجرا خواهد شد.

تضمین امنیت شهر انگلیسی با نصب دوربین‌های مداربسته ضدجنایت

شبکه دوربین مدار بسته محلی جدید با نظارت بر نقاط پرخطر بروز رفتارهای ضداجتماعی در جوامع محلی سراسر شهر، به پلیس در شناسایی افراد خاطی کمک و شواهدی را برای حمایت از اقدام علیه طراحی جرم ارائه می‌کند. ایمنی ساکنان یک شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و شورا درصدد ایفای نقش خود در کمک به ایمن‌تر نگه داشتن خیابان‌ها و ایجاد محیط‌های ایمن‌تر و هوشمندتر، همچنین حصول اطمینان از احساس امنیت بیشتر ساکنان در خانه‌های خود است.

به این ترتیب در حالی که دوربین‌های پلیس به نظارت بر مناطق لندن ادامه می‌دهد، سیستم جدید شورا بر رسیدگی به مشکلاتی متمرکز خواهد شد که بیشتر مردم محلی را تحت تأثیر قرار داده است.

تضمین امنیت شهر انگلیسی با نصب دوربین‌های مداربسته ضدجنایت

فناوری هوش مصنوعی تشخیص نویز

دوربین‌های مداربسته جدید وست‌مینستر دارای فناوری تخصصی هوش مصنوعی تشخیص صدا و دریافت نویز هستند که مسئولان مربوطه را نسبت به شکایات مربوط به صدای بلند آگاه می‌کند، از پاسخ‌های بلادرنگ به حوادث احتمالی اطمینان می‌دهد و دسترسی فوری به فیلم‌های پشتیبانی را فراهم می‌آورد.

سیستم نظارتی جدید در مرکز کنترل شورای همرسمیت و فولام (LBHF) مورد نظارت قرار خواهد گرفت و شورای شهر وست‌مینستر ۱۵۰ هزار پوند دیگر برای حمایت از این همکاری سرمایه‌گذاری کرده است که شامل سرمایه‌گذاری روی تجهیزات تخصصی جدید می‌شود. این شورا همچنین پنج نقش تمام‌وقت جدید را برای اپراتورهای سیستم و یک نقش مدیر دوربین مدار بسته ایجاد کرده است تا ایمنی و امنیت جامعه را تأمین و تضمین کند.

این همکاری مشترک هزینه‌های عملیاتی شورای شهر وست‌مینستر را کاهش می‌دهد و به‌طور مؤثر از بودجه عمومی شورا بهره می‌گیرد تا دانش و تجربه تخصصی در زمینه امنیت جامعه را به دست آورد.

پروژه حاضر نمونه‌ای عالی از فعالیت مشترک بین مقامات محلی است که با شبکه جدید دوربین مداربسته مرکز کنترل نوآورانه هامرسمیت و شورای فولهام تغذیه می‌شود.

تضمین امنیت شهر انگلیسی با نصب دوربین‌های مداربسته ضدجنایت

نظر شما