شناسهٔ خبر: 68152039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آسفالت بیش از ۴۵۰ هزار مترمربع از معابر اهواز از ابتدای سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به تولید ۶۶ هزار و ۸۳۸ تن آسفالت از ابتدای سال تاکنون در شهرداری اهواز گفت: با این میزان آسفالت تولید شده ۴۵۸ هزار و ۹۶۸ مترمربع از معابر اهواز آسفالت شد.

صاحب‌خبر -

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده اهواز دارای ۳۰ میلیون مترمربع معبر است، برای دوره فعلی مدیریت شهری بر اساس برنامه‌ریزی که صورت گرفت مقرر شد طی سه سال ۱۰ میلیون متر مربع از آن‌ها آسفالت شود.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ و در ابتدای آغاز نهضت آسفالت اهواز، ۱۳۰ معبر به مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت شد، این میزان در سال ۱۴۰۱ به ۲۳۵ معبر و یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به آسفالت ۵۳۰ معبر به مساحت یک میلیون و ۹۶۰ هزار مترمربع در سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری چهار میلیون متر مربع عملیات آسفالت انجام شده که تا کنون ۴۵۸ هزار و ۹۶۷ متر مربع عملیات صورت گرفته است.

مراد حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶۶ هزار و ۸۳۸ تن آسفالت در سازمان عمران تولید شده است، تصریح کرد: این میزان آسفالت تولید شده برای آسفالت ۵۰۱۵۳ متر مربع از معابر در منطقه یک شهرداری اهواز، ۴۸۷۱۷ متر مربع منطقه دو، ۸۸۲۲۵ متر مربع منطقه ۳، ۴۳۸۶۶ متر مربع منطقه ۴، ۶۲۹۸۴ متر مربع منطقه ۵، ۶۳۵۳۸ متر مربع منطقه شش ۲۲۷۸۶ متر مربع منطقه ۷ و ۷۸۶۹۸ متر مربع در منطقه ۸ استفاده شده است.

نظر شما