شناسهٔ خبر: 68151428 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کیفیت هوای پایتخت برای گروه‌های حساس «ناسالم» است

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۱۱۶ قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۳۱ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز (دوشنبه ۲۲ مردادماه) با وجود کاهش غلظت آلاینده‌ها همچنان با ثبت شاخص ۱۱۶ وضعیت هوا نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

ایستگاه‌های اقدسیه با شاخص ۷۴، پونک با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۸، گلبرگ با شاخص ۹۶، پاسداران با شاخص ۹۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱، دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۹۷ و سرخه حصار با شاخص ۵۸ کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۱۳۰، ستاد بحران با شاخص ۱۳۱، شریف با شاخص ۱۳۷، شهرری با شاخص ۱۱۴، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۳۵، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۳۴، مسعودیه با شاخص ۱۱۶، پارک رازی با شاخص ۱۲۷ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۰ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

وضعیت هوا در ایستگاه‌های پارک سلامت با ثبت عدد ۱۵۵، پارک شکوفه با ثبت عدد ۱۶۱، دانشگاه تهران با ثبت عدد ۱۵۴، ژئوفیزیک با ثبت عدد ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۴ و شهرک چشمه با ثبت عدد ۱۵۳ ناسالم است.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک، ۹۸ روز هوای قابل قبول، ۴۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند؛ این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل هشت روز هوای پاک، ۱۰۳ روز هوای قابل قبول، ۳۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳ روز هوای ناسالم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما