شناسهٔ خبر: 68151033 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اجلاس سالیانه مدیران مدارس جامعه تعلیمات اسلامی در تهران

به منظور بهره برداری از علوم نوین و نقطه نظرات و تجربیات صاحب نظران دینی، اجلاس مدیران مدارس جامعه تعلیمات اسلامی، طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه سال جاری در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جامعه تعلیمات اسلامی، همایش آموزشی و توانمندسازی مدیران مدارس جامعه تعلیمات اسلامی فرصت مغتنمی است که می‌تواند علاوه بر همگرایی و هم افزایی مدیران به تولید برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، تربیتی و مهارتی بیانجامد.

 در این اجلاس که حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، حاج محمود لولاچیان و حجت الاسلام میثم امرودی نیز حضور دارند، مباحث مرتبط با نماز در مدرسه، قرآن و عترت در مدرسه، تربیت برای زیست مومنانه (حیات طیبه)، هوش مصنوعی و تفکر راهبردی در مدیریت و چشم‌انداز تاثیر دوران فناوری‌های نوظهور در تربیت انسان بررسی می‌شود.

نحوه هم افزایی و همسویی فعالیت‌های نوین و پیشرو در مدارس جامعه تعلیمات اسلامی و راهکارهای کاهش اختلاف سطح مدارس، شیوه‌های گزینش مناسب و بالاخره جذب بیشتر دانش آموزان از دیگر مباحث و موضوعاتی است که در اجلاس سه روزه به بحث گذاشته می‌شود. جامعه تعلیمات اسلامی در سال ۱۳۲۲ با همت شیخ عباسعلی اسلامی، با نگرش تاسیس مدارس برای رسیدن به اهداف دینی، شکل گرفت که از اهداف آن، ایجاد مدارس اسلامی، تأسیس کتابخانه و انجام کارهای خیریه بوده وفعالیت‌های آن در تهران و سایر شهرستانها از آن زمان تا کنون ادامه دارد.

باشگاه فرهنگیان تهران در خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، خیابان کمالی، ابتدای کاشان واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما