شناسهٔ خبر: 68150544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار لرستان:

مشکل ۸۶ واحد تولیدی بروجرد برطرف شد

زهره گودرزی

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مشکل ۸۶ واحد تولیدی بروجرد برطرف شد و در سه سال اخیر هیچ واحد تولیدی در شهرستان تعطیل نشده است.

صاحب‌خبر -

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۳ هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی بروجرد تزریق شد و در یک مورد به یک کارخانه این شهرستان ۴۵۰ میلیارد ریال کمک و بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه نیاز است که یک جبهه واحد باشیم تا بتوانیم با رفع مشکلات به موفقیت برسیم، افزود: خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین نقش مؤثری دارند تا بتوانند این موارد و اقدامات انجام شده را بیان کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت وجود دارد که ۲۴۰ واحد هم آماده واگذاری شده و از این نظر بروجرد جزو شهرستان‌های پیشرو در کشور به شمار می‌رود.

مرادی بیان کرد: در بخش حفاظت از اراضی ملی نیز ۲۲۹ مورد تخریب تغییر کاربری‌های زمین‌های ملی در بروجرد انجام شده است.

وی با اشاره به برجسته‌سازی ظرفیت‌های توسعه شهرستان گفت: بروجرد با ۶۱۰ واحد تولیدی و نخبگان علمی در حوزه‌های مختلف می‌تواند از قابلیت‌های خوبی برای توسعه برخوردار باشد اما برای استفاده از این قابلیت‌ها ما به همکاری و مشارکت همه نیازمند هستیم و باید از ایجاد تفرقه پرهیز کرد.

انتهای پیام

نظر شما