شناسهٔ خبر: 68149186 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

​​​​​​​معاون انتخابی ترامپ: اخراج مهاجران را با بیرون کردن یک میلیون نفر آغاز می‌کنیم

تهران- ایرنا- جی دی ونس معاون انتخابی دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در مورد دستیابی به هدف اعلام شده خود برای اخراج ۲۰ میلیون مهاجر از ایالات متحده، تاکید کرد: اخراج گسترده مهاجران را با بیرون کردن یک میلیون نفر آغاز می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از تارنمای ای بی سی نیوز، معاون انتخابی ترامپ با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ میلیون مهاجر غیرقانونی در آمریکا حضور دارند، اظهار کرد: کار اخراج این مهاجران غیرقانونی را در مرحله نخست با اخراج یک میلیون نفر آغاز کرده و به مرور در مراحل بعدی آن را گسترش خواهیم داد.

ونس در ادامه با بیان اینکه تعداد زیادی از این مهاجران غیرقانونی، مجرمان خشنی هستند که همراه دیگر مهاجران وارد ایالات متحده شده‌اند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر تعداد زیادی از این مجرمان خشن را که با حضور خود باعث کاهش دستمزد کارگران آمریکایی شده‌اند اخراج کنیم، راه زیادی را برای حل مشکل مهاجرت غیرقانونی طی کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ پیش‌تر در سخنانی در کارولینای جنوبی گفته بود: در روز اول ریاست جمهوری‌ام سیاست دولت بایدن درباره مرزهای باز را خاتمه می‌دهم و بزرگترین عملیات داخلی اخراج در تاریخ آمریکا را شروع خواهیم کرد. ما چاره دیگری نداریم.

جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات ۵ نوامبر امسال (۲۰۲۴) برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات، روز یکشنبه به وقت محلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به‌ عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

نظر شما