شناسهٔ خبر: 68148810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان:

فعالیت ستاد اربعین شهرداری اصفهان از امشب در کربلا آغاز می‌شود

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با بیان اینکه این ستاد فعالیت خود را از امشب _یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ آغاز خواهد کرد، گفت: از امشب سرویس‌دهی کامل از جمله جمع‌آوری زباله، نظافت روزانه و آبرسانی همراه با ماشین‌آلات تخصصی توسط خادمان شهرداری این کلان‌شهر انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: نزدیک به دو روز است که ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر مقدس کربلای معلی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال جاری با رویکرد متفاوت نسب به سال‌های گذشته در شهر کربلا، اقداماتی در راستای فرهنگ‌سازی انجام داد، افزود: شهرداری اصفهان در بخش فرهنگی و تبلیغاتی نسبت به ایجاد فضای معنوی و آموزشی برای همکاری و همراهی زائران برای افزایش نظافت با طرح‌های سمعی و بصری چشمگیر، به سه زبان به میدان آمده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این راستا ۳۰۰ پلاکارد به سه زبان زنده دنیا از جمله فارسی، عربی و انگلیسی در راستای فرهنگ‌سازی در شهر کربلا آماده نصب است.

عسگری با بیان اینکه شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته نسبت به اعزام ۵۰۰ داوطلب اقدام کرده است، گفت: این داوطلبان اکثراً نیروهای پاکبان، پارکبان و سایر قسمت‌های مختلف شهرداری از جمله اداره ارتباطات، سازمان فرهنگی و بخش اداری هستند.

وی ادامه داد: ۱۱۰ شهرداری در استان اصفهان، کمک‌کننده شهرداری این کلان‌شهر در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اعزامی از طرف شهرداری این کلان‌شهر و ۱۳ شهر این استان از جمله پرس حمل زباله، ماشین جاروب، جاروی مکانیزه، جدول‌شور مکانیزه، تانکر آب، جرثقیل ۲۵ و ۱۰ تنی، خودرو حمل جنازه، خودرو نیسان، دستگاه آتش‌نشانی و ژنراتور برق به شهر کربلا رسیده است.

عسگری گفت: شهرداری اصفهان با توجه به تعاملات خوبی که با شهرداری کربلا داشته است، نسبت به اعزام پلاستیک و مواد شوینده به مواکب ایرانی و عراقی اقدام کرده و در این راستا آماده خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه این ستاد فعالیت خود را از امشب _یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ آغاز خواهد کرد، افزود: از امشب سرویس‌دهی کامل از جمله جمع‌آوری زباله، نظافت روزانه و آبرسانی همراه با ماشین‌آلات تخصصی توسط خادمان شهرداری این کلان‌شهر انجام خواهد شد.

نظر شما