شناسهٔ خبر: 68145749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

استاندار گلستان در آیین نکوداشت روز خبرنگار؛

در دولت سیزدهم با خبرنگاران تعهدی انجام دادیم و به آن عمل کردیم

استاندار گلستان در آیین نکوداشت روز خبرنگار گفت: در دولت شهید جمهور تعهدی با خبرنگاران انجام دادیم تا هر فصل به صورت نشست خبری برگزار کنیم و تا به امروز به این تعهد خود عمل کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح یکشنبه آیین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان، با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی و اهالی پرتلاش رسانه استان گلستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در سخنان کوتاهی اظهارکرد: با توجه به زمان محدود و کثرت دفاتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب، نتوانستیم به همه آنها به صورت حضوری دیدار داشته باشیم و این مراسم به همین خاطر به پاس قدردانی از تلاش یکساله خبرنگاران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در دولت شهید جمهور تعهدی با خبرنگاران انجام دادیم تا هر فصل به صورت نشست خبری برگزار کنیم و تا به امروز به این تعهد خود عمل کردیم.استاندار گلستان خاطرنشان کرد: فردا دوشنبه ۲۲ مردادماه، نشست صمیمی با خبرنگاران برای بحث و بررسی موضوعات و مشکلات حوزه خبرنگاران و رسانه در سالن همایش شرکت گاز استان گلستان برگزار خواهدشد تا در روزهای آخر مدیریت خود، بتوانیم بخشی از مشکلات این حوزه را برطرف کنیم. 

نظر شما