شناسهٔ خبر: 68145448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار شیراز عکاس خبری شد/ اجرای ۹۲ درصد مصوبات شورای ششم

شیراز-ایرنا-شهردار شیراز ضمن اعلام خبر اجرایی شدن ۹۲ درصد مصوبات پارلمان شهری این کلانشهر طی سه سال گذشته در نشستی با اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار دوربین عکاسی دست گرفت و تصاویر روزنامه نگاران شهری را ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدحسن اسدی یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرگذر خیابان شهید پیشرو، بلوکهای ۲ و ۳ ساختمان شهید سلیمانی و سالن همایشهای شهرداری شیراز در نشست خبری بابیان اینکه طی سه سال فعالیت شورای ششم در مقایسه با تمام شوراهای قبل عملکرد بهتری را شاهد بودیم، افزود: شهرداری شیراز ۹۲ درصد از این مصوبات را به نتیجه رسانده و اجرایی شده و مابقی هم در حال اجرا است.

اسدی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه هفته دولت از رونمایی بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی ویژه این هفته خبر داد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته کاروان شهرداری شیراز و ماشین آلات خدمات شهری طبق سالهای گذشته به مرز شلمچه برای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شد.

شهردار شیراز عکاس خبری شد/ اجرای ۹۲ درصد مصوبات شورای ششم

شهرداری که دوربین به دست گرفت

شهردار شیراز در ادامه این نشست به مناسبت روز خبرنگار دوربین عکاسی دست گرفت و تصاویر اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه شهری را ثبت کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز در این بازدید گفت: زیرگذر خیابان شهید پیشرو طی ۲ ماه گذشته پیشرفت خوبی داشته و تاکنون ۱۰۰ شمع بتن ریزی شده است.

علی حسین عباسی ادامه داد: این پروژه ۵۰۰ متر عرشه روبسته دارد و ۲ قسمت از عرشه آماده است که هفته آینده خاکبرداری شده و آماده بتن ریزی می‌شود.

وی اعلام کرد: تاکنون یک هزار تن آرماتور در این زیرگذر استفاده شده است و پیش بینی می شود این پروژه را زودتر از زمان مقرر و طی یک سال آینده تکمیل و تحویل داده شود.

نظر شما