شناسهٔ خبر: 68145220 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اخذ سند مالکيت 2 قطعه زمين ارزشمند در جنوب شرق استان تهران

صاحب‌خبر -
اخذ سند مالکيت 2 قطعه زمين ارزشمند در جنوب شرق استان تهران
خبرگزاری آریا - مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از اخذ دو فقره سند مالکیت در اجرای ماده 10 قانون زمین شهری و ماده 10 قانون جهش تولید مسکن به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا (تهران)؛ علیرضا خالق دوست مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران گفت: با عنایت به ماده 10 قانون زمین شهری و ماده 10 قانون جهش تولید مسکن تمامی وزارتخانه‌ها، موسسات و دستگاه‌های دولتی و همچنین شرکت‌هایی که 100 درصد سرمایه و سهام آنها متعلق به دولت است، مکلف هستند نسبت به واگذاری و تحویل رایگان اراضی در اختیار خود در چهارچوب مکان‌یابی موضوع ماده (6) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اقدام کنند.
وی گفت: با توجه به قانون مذکور اسناد مالکیت دو قطعه زمین مربوط به سازمان‌های آموزش و ترویج کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با مساحت‌های 1993 و 7885 متر مربع با ارزش تقریبی مجموع بالغ بر 4150 میلیارد ریال بنام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن تغییر نمایندگی پیدا کرد.
خالق دوست در پایان بیان کرد: شایسته است از حمایت‌های دلسوزانه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و همکارانم در مدیریت جنوب شرق استان و همچنین تعامل سازنده ریاست اداره ثبت، اسناد و املاک شهرستان ورامین کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

نظر شما