شناسهٔ خبر: 68144657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: اعضای شورای شهر دزفول از دودستگی پرهیز کنند

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول بر ضرورت حفظ اتحاد اعضای شورای شهر تاکید کرد و گفت: اعضای شورای شهر دزفول در راستای خدمت به مردم از دودستگی پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علیرضا خردمند روز یکشنبه در گفت وگوی رسانه‌ای افزود: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و وظیفه ارائه خدمات به شهروندان را دارند.

وی با بیان اینکه نباید کار خدمت رسانی به مردم با دودستگی اعضای شورا متوقف شود، ادامه داد: حاضر نشدن تعدادی از اعضای شورای شهر در نشست‌های مهم شورا و دودستگی کار پسندیده ای نیست چراکه مردم به افرادی رای دادند که به صورت متحد کارهای شهر را پیش ببرند.
فرماندار ویژه دزفول، اعضای شورای شهر را به حفظ اتحاد توصیه کرد و گفت: فردی که توسط کل اعضای شورا برای این نهاد به اجماع نمی‌رسد، کنار برود.

وی افزود: اعضای ۹ نفره شورا منتخب مردم هستند و باید با یکدیگر همراه باشند تا بتوانند به وظایف خود عمل کنند.
خردمند درخصوص لغو جلسه انتخاب رییس و هیات رییسه شورای شهر دزفول گفت: در صورت به نتیجه نرسیدن انتخاب هیات رییسه روال قانونی اجرا می‌شود.

وی افزود: باید درس ایثاری که از دوران دفاع مقدس فرا گرفته‌ایم را در عمل نشان دهیم.

به گزارش ایرنا، نشست امروز شورای شهر دزفول برای انتخاب رئیس، به علت حضور نیافتن چهار نفر از اعضای شورا لغو شد.

انتقاد سازنده رسانه‌ها راهگشاست

فرماندار دزفول ضمن تبریک روز خبرنگاران به فعالان این حوزه گفت: اغلب اتفاقات خوبی که در شهرستان دزفول رقم می‌خورد با همکاری و مساعدت رسانه‌ها به نتیجه می‌رسد که از زحمات این قشر قدردانی می‌شود.
وی بر ضرورت انتقاد سازنده خبرنگاران تاکید کرد و افزود: اگر به فضای خبری توجه بیشتری شود خبرنگاران بهتر می‌توانند با چشمان تیزبین خود در حل مشکلات شهرستان کمک کنند.
خردمند خواستار شفافیت مسوولان شد و بیان کرد: شفافیت در امور شهرستان جلوی انتقاد مغرضانه برخی رسانه‌ها را خواهد گرفت.
وی افزود: خبرنگار گریزی یا هراس از انتقاد باید در برخی مسوولان درمان شود زیرا خبرنگاران در همه مراحل به جریان انقلاب و دولت کمک کرده‌اند.
فرماندار ویژه دزفول با اشاره به نقش سازنده خبرنگاران در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: مسوولانی که توسط رسانه‌ها نقد می‌شوند باید با زیرکی از نقد سازنده عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: رسانه‌ها در جنگ فرهنگی و روانی ذهن‌ها را درگیر و اذهان را تسخیر می‌کنند و می‌توانند ذهن مردم را با نظام و رهبران انقلاب همسو کنند.
خردمند با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان لایه‌های میانی می‌توانند به وظیفه خود به خوبی عمل کنند، اظهارکرد: خبرنگاران با اقدام جهادی توانستند در عرصه خطیر خبررسانی عمل کنند و در پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

فرماندار دزفول پیشنهاد کرد خبرنگاران در نشست‌های مختلف حاضر و و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کنند تا مسوولان نیز واهمه‌ای از برخورد با خبرنگاران نداشته باشند.
وی به افزایش روزافزون تعداد خبرنگاران در دزفول اشاره کرد و افزود: باید تعداد خبرنگاران مشخص باشد تا مسوولان بدانند باید به چه افرادی به عنوان خبرنگار پاسخگو باشند.

نظر شما