شناسهٔ خبر: 68144390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشدید نظارت بر فعالیت اتباع در یزد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: نظارت بر نحوه فعالیت اتباع در این شهرستان تشدید می شود و اجاره خانه به اتباع غیرمجاز ممنوع است.

صاحب‌خبر -

" ابوالفضل اکبری " روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای برخورد با فعالیت‌های غیرقانونی اتباع غیرمجاز، تیم‌های بازرسی مشترکی متشکل از ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در شهرستان تشکیل و بیش از یک هزار بازرسی در ۲ سال‌ گذشته انجام شده است.

وی با تأکید بر ممنوعیت فعالیت اتباع غیرمجاز در شهرستان ادامه داد: اجاره منزل به اتباع بیگانه غیرمجاز در یزد ممنوع شده و واحدهای املاکی‌ها موظف به رعایت این قانون هستند.

تشدید نظارت بر فعالیت اتباع در یزد

این مسئول افزود: در راستای اجرای این مصوبات، تیم‌های بازرسی مشترکی متشکل از ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف تشکیل شده و تاکنون بیش از ۶۳۰ مورد کسب‌وکار در سال ۱۴۰۱ و ۷۲۰ مورد در سال ۱۴۰۲ مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

اکبری همچنین بر اهمیت همکاری شهروندان با دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی و برخورد با اتباع غیرمجاز تأکید کرد و یادآور شد: فائق آمدن بر این چالش جز با همراهی همشهریان عزیز در عدم ایجاد شرایط سکونت و بکارگیری اتباع غیرمجاز ممکن نخواهد بود.

آمار دقیق اتباع غیرمجاز در استان یزد اعلام نشده است.

نظر شما