شناسهٔ خبر: 68143573 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مقام عربستانی:

وضعیت سینماهای ما بهتر از اروپا و آمریکا است | در آینده غول بزرگ گردشگری خواهیم بود

«ترکی آل شیخ» رئیس اداره کل سرگرمی عربستان سعودی از وضعیت سینما، سرگرمی، گردشگری، هتل ها و امنیت در کشورهای اروپایی و آمریکا انتقاد کرد و گفت: وضعیت اینها در عربستان و کشورهای حاشیه خلیج(فارس) بسیار بهتر است و آینده آنها امیدوار کننده است.»

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سی ان ان نوشت: آل شیخ این اظهارات را طی مطالبی در پلتفرم ایکس پست کرد و نوشت: «بیش از یک ماه است که خارج از کشور در اروپا، آمریکا و انگلیس بودم. چیزهایی می گفتم که برخی باور نمی کردند اما آنچه را می گویم با چشمان خودم دیدم.»

رئیس اداره کل سرگرمی عربستان سودی در ادامه آورد: «درمورد بخش گردشگری و سرگرمی صحبت می کنم. اولا اینکه سینمای تمیزی ندیدم. صندلی های راحتی نداشتند. صفحه های نمایش قدیمی و سیستم های صوتی هم شکسته بودند. تفاوت سینما در این کشورها و کل کشورهای خلیج(فارس) بویژه عربستان زمین تا آسمان است.»

وی افزود: «دوما، سطح خدمات در رستوران ها کاهش یافته و تعداد کارمندان آن از حد نیاز کمترند. روان کسانی که به تو سرویس می دهند، آسیب دیده است. کیفیت غذا سالم و خوب است اما زیاد با ما فرق ندارد و بعضا وضعیت ما بهتر است. بیشتر هتل ها قدیمی است و هتل های جدید هم در خدمات دهی سردرگمند.»

آل شیخ در پایان آورد: «به طور خلاصه کشورهای خلیج(فارس) و عربستان در حال و آینده مقصد جهانیان هستند و اگر پروژه ها تکمیل شود، غول بزرگ گردشگری و سرگرمی خواهیم شد.»

نظر شما