شناسهٔ خبر: 68141959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار مینودشت: ایرنا از رسانه‌های مورد اعتماد مردم است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار مینودشت با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در آگاهی بخشی به افکار عمومی و جامعه برعهده دارند، تصریح کرد: ایرنا از رسانه‌های مورد اعتماد مردم است.

صاحب‌خبر -

فرامرز دیلم‌کتولی روز یکشنبه باحضور در نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس افزود: هرچه اعتماد مردم به رسانه و خبرنگاران بیشتر شود، ارتباط و مطالبه‌گری آنها نیز افزایش خواهد یافت.

وی باتاکید برضرورت ارتباط مستمر مدیران با رسانه‌ها و خبرنگاران اضافه کرد: مدیران در دادن اطلاعات و اخبار به این قشر زحتمکش و مظلوم نباید خساست بخرج دهند.

دیلم کتولی ادامه داد: ظرفیت رسانه و خبرنگاران در اقناع مردم و امیدآفرینی در جامعه بسیار بالاست و مدیران باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

فرماندار مینودشت همچنین گفت: هرچه ارتباط متقابل رسانه و مدیران بیشتر باشد، خدمات رسانی مجموعه دولت به مردم نیز تسهیل‌تر می‌شود.

دیلم‌کتولی، حضور تاثیرگذار خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن را نیز مهم دانست و اضافه کرد: جامعه نیازمند اخبار شادی بخش و امیدآفرین است که رسانه‌ها باید به این نکته توجه کنند.

فرماندار مینودشت اختصاص ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سد نرماب چهل چای، رفع مشکل تنش آبی محلات شهری با حفر سه حلقه چای آب، مدرسه سازی، مخابرات، ورزش و جوانان، توجه به ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی و نیز ساختمان ابریشم بخشی را از اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان برشمرد.

دیلم‌کتولی از برنامه‌ریزی برای آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر مناطق روستایی مینودشت تاپایان امسال هم خبر داد و گفت: آسفالت معابر روستایی این شهرستان در قالب نهضت آسفالت با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بخشداران و دهیاران درحال انجام است.

شهرستان مینودشت با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۷۲ روستا سکونت دارند.

نظر شما