شناسهٔ خبر: 68140349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عکس/ هری کین-سون: عشق هرگز نمی‌میرد!

هری کین و سون هیونگ مین پیش از شروع بازی دوستانه بایرن مونیخ و تاتنهام خوش و بش گرم و صمیمانه‌ای داشتند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بایرن مونیخ روز گذشته در دیداری دوستانه پیش از آغاز رسمی مسابقات فصل جدید روبروی تاتنهام قرار گرفت و موفق شد حریف را با نتیجه ۲-۳ در این دیدار شکست دهد تا منتظر شروعی قدرتمندانه در رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ بوندسلیگا باشد.

2066633

یکی از لحظات جذاب و تماشایی این بازی مربوط به رویارویی هری کین با تیم سابقش بود، تیمی که سالیان طولانی پیراهنش را به تن داشت و گل‌های بسیاری برای آنها به ثمر رساند اما در نهایت برای تجربه کسب عنوان قهرمانی از جمع آنها جدا شد و به آلمان رفت تا به بایرن مونیخ ملحق شود.

این بازیکن رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب تاتنهام و خصوصا سون هیونگ مین داشت. این دو نفر زوجی رویایی در خط حمله تاتنهام را تشکیل داده بودند و موفق شدند رکوردهای بسیاری را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از آن خود کنند و نام‌شان را در تاریخ این باشگاه جاودانه کردند.

20666312066632

کین روز گذشته پس از دیدار با سون در تونل منتهی به رختکن بسیار خوشحال شد. آنها یکدیگر را در آغوش گرفتند و برای دقایقی مشغول صحبت با هم شدند و این اتفاق پس از پایان بازی در زمین هم تکرار شد و تصاویر مربوط به این دیدار گرم و صمیمانه مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما