شناسهٔ خبر: 68140066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه چابهار برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

چابهار - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدکیومرث کمالیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تدابیر لازم به منظور تردد زوار اربعین حسینی با هماهنگی دستگاه‌های متولی جهت ارائه خدمات جانبی و سوخت‌رسانی مطلوب و به موقع به زائران اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تعیین مرز ریمدان به عنوان مرز رسمی برای تردد زوار پاکستانی و به منظور رفاه حال زوار اربعین حسینی و تسهیل در امر سوخت‌رسانی ‌به وسایل نقلیه و ‌خدمات‌رسان، هماهنگی لازم برای ارائه خدمات مناسب در جایگاه شهید قاسم سلیمانی در نقطه صفر مرزی انجام و در حال حاضر این جایگاه آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زائران را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار ضمن اشاره به اینکه جایگاه یاد شده در حال حاضر با چهار تلمبه بنزین و چهار تلمبه نفتگاز آماده ارائه خدمات است، افزود: با بازدیدهای مکرر از پایانه مرزی ریمدان، تمامی شرایط لازم برای تأمین سوخت پایدار تمامی جایگاه‌های مسیر تردد زائران اربعین آماده‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: حجم بسیار زیاد زائران در این پایانه و نیز تعداد تعداد بسیار زیاد دوست‌داران اهل بیت سلام‌الله‌علیه که از شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان به سمت استان‌های مرکزی و در نهایت کشور عراق عزیمت می‌کنند به برکت این ایام هر ساله رو به فزونی است.

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه چابهار برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

کمالیار افزود: علاوه بر مسافرت‌های زمینی، حجم زیادی از زوار ایرانی و خارجی مسیر هوایی را انتخاب می‌‎کنند که این شرکت در این خصوص نیز تمامی امکانات لازم جهت سوخت‌رسانی به هواپیماهای فرودگاه چابهار را فراهم کرده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و در همسایگی کشور پاکستان است که در منتهی‌الیه جنوب شرق ایران فعالیت می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: محدوده جغرافیایی این منطقه با بهره‌گیری از سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر جنوب سیستان و بلوچستان را در بر می‌گیرد. این منطقه در محدوده‌ای با گستره ٨٠ هزار کیلومترمربع به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در محدوده ۱۳ شهرستان خدمات ارائه می‌کند.

نظر شما