شناسهٔ خبر: 68139889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هنرجو خبر داد: هنرجو خبر داد:

پایان بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی پایان بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی

رئیس فدراسیون اسکیت ایران گفت: کار‌های بهسازی و آسفالت پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی را به پایان رساندیم.

صاحب‌خبر -

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت درباره بهسازی و آسفالت پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم پس از پیگیری‌های فراوان مراحل بهسازی و آسفالت پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی را به سرانجام برسانیم هر چند هنوز هم برنامه‌هایمان برای انجام دادن متعدد است.

او با بیان اینکه در این فدراسیون کارهای جامانده‌ زیادی وجود دارد که باید با سرعت به سرانجام برسد، گفت: بالاخره رشته مفرح اسکیت در سراسر کشور مخصوصأ در میان جوانان و سایر اقشار جامعه رشد خوبی یافته است و این صنعت پرطرفدار و پُردرآمد باید با ساختاری قدرتمند در مسیر رشد قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون اسکیت در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری اردوهای تیم ملی اسکیت اشاره کرد و گفت: در همین مدت با برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم، توانستیم در شهرهای مختلف برای ورزشکاران‌مان اردوهای خوبی تدارک ببینیم تا آنها تمریناتشان را زیر نظر مربیان پیگیری کنند. در این اردوها ورزشکاران در حال آماده‌شدن برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا در شهریور ماه هستند و برای حضور موفق در این رقابت‌ها سخت در تلاشند تا به آمادگی مدنظر برسند تا در مصاف با حریفان سطح بالای خود قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارند، اگر چه برای کسب مدال همه مبارزه می‌کنند اما یک لحظه غفلت باعث می‌شود تا از غافله جا بمانید.

هنرجو درباره بحث استعدادپروری توضیح داد: به طور حتم مسئله استعدادیابی و حمایت از استعدادها مهم‌ترین رویکرد و برنامه ما در سال جاری است تا در این مسیر، پرورش جوانان نخبه را به بهترین شکل ممکن در دستور کارمان قرار بدهیم. ما با همکاری و کمک هیئت های استانی تصمیم داریم تا داده‌های بسیار مطلوبی را از هر استان با استناد به اینکه چه تعداد علاقه‌مند به رشته اسکیت در آن مناطق وجود دارد جمع‌آوری کنیم تا به شکل راحت‌تری بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی برای موضوع استعدادپروری داشته باشیم.

او در پایان در مورد بحث آمایش سرزمینی تصریح کرد: با توجه به داده‌هایی که از موضوع استعدادیابی به دست آمده این داده‌های جدید به ما کمک می‌کند بدانیم در هر نقطه از کشور چه توان و امکانات ورزشی داریم و چه تجهیزاتی برای آینده لازم است تا کار را بهتر و با برنامه‌ریزی بهتری پیش ببریم.

نظر شما