شناسهٔ خبر: 68139153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح جمع آوری فاضلاب شهری جویبار نیمه تمام رها شد

ساری- ایرنا- سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر جویبار از رها شدن نیمه کاره ‌طرح جمع آوری فاضلاب شهری جویبار و ایجاد مشکلات برای کسبه و مردم این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی بذرافشان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح فاضلاب شهر جویبار پس از ۱۱سال در خیابان شهید صادقی تا شهرک سپاه از آبان سال گذشته آغاز شد که ۸۰۰ متر از این طرح اجرا شد و بر اساس جلسه کمیته بند پنج حفاری باید مرمت می‌شد که این اقدام صورت نگرفته و شهرداری جویبار ادامه عملیات اجرایی را متوقف کرد.

وی افزود: با جلساتی که گرفته شد و جلسه آتی که در فرمانداری برگزار خواهد شد تا ۱۰روز آینده وضعیت آسفالت این محور باید مشخص شود تا این مسیر شهری که راه ارتباطی ۱۵روستا به مرکز شهر جویبار است به سرانجام برسد.

پیشتر مدیر عامل شرکت آبفای مازندران در این خصوص گفته بود که با پیگیری‌های صورت گرفته پرونده اجرای طرح شهری جویبار که ۱۱سال بسته بود دوباره احیا و بازگشایی و عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری در جویبار آغاز شد.

بهزاد برارزاده افزود: مرحله اول طرح جمع آوری فاضلاب شهری تا سال ۱۳۹۱ در جویبار به اتمام رسید، ۵۲ درصد طرح فاضلاب اجرایی شد و مابقی طرح با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی از آبان سال گذشته آغاز شد.

وی طول این طرح را ۲ کیلومتر و ۸۰۰ متر عنوان و بیان کرد: با تکمیل این طرح ۲ هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت از آن برخوردار می‌شوند که شهرداری جویبار به علت عدم مرمت و آسفالت طرح را متوقف کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران در ادامه با اشاره به اینکه ۴۰۰متر تا انتهای این طرح مانده، با رایزنی های صورت گرفته مقرر شد ۵۰ درصد آسفالت توسط شهرداری جویبار و ۵۰درصد آبفا انجام دهد که بزودی این مشکل مرتفع می شود.

نظر شما