شناسهٔ خبر: 68138792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اعزام ۴۸۲زائر اربعین حسینی ازچهارمحال وبختیاری به مرزهای شلمچه ومهران

۴۸۲ زائر اربعین حسینی از استان چهارمحال وبختیاری در ماه *محرم* امسال با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری به پایانه های مرزی شلمچه و مهران اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حسین مالکی معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: طی *محرم* امسال ۴۸۲ زائر اربعین حسینی با ۱۳ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی  از این استان به پایانه های مرزی مهران و شلمچه اعزام شدند.

 معاون حمل و نقل استان گفت :  از  ۴۸۲ نفر زائر ۱۶۲ نفر با ۵ دستگاه اتوبوس  به مرز شلمچه و ۳۲۰نفر با ۸ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: : نرخ بلیت اتوبوس برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره تا مرز مهران ۹۶۶هزار تومان، در اتوبوس ۳۲ نفره ۸۰۵ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره تا ۵۷۵ هزار تومان واتوبوس ۴۴نفره وی ای پی ۸۷۰ هزارتومان  اعلام شده است.

مالکی ادامه داد: همچنین نرخ بلیت اتوبوس شهرکرد تا شلمچه نیز برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره ۹۵۲ هزار تومان و اتوبوس ۳۲ نفره ۷۹۳هزار تومان، برای هر نفر در اتوبوس ۴۴ نفره ۵۶۶ هزار تومان، واتوبوس ۴۴نفره وی ای پی ۸۵۶ هزارتومان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: زائرین در صورت مشاهده مغایرت نرخ تعیین شده مصوب با نرخ‌هایی که از آنان دریافت می‌شود، می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و کد پیگیری دریافت کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری ضمن درخواست از زائران جهت برنامه‌ریزی برای سفر به صورت گروهی و همچنین ایاب‌وذهاب به مرزها با وسایل نقلیه شخصی، تأکید کرد: با توجه به اینکه حدود ۱۳۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل استان چهارمحال وبختیاری در مرزها خدمت‌رسانی می‌کنند، خدمت‌رسانی در بازه زمانی طرح اربعین در سایر خطوط کشور محدود می‌شود؛ لذا پیشنهاد می‌شود افراد سفرهای غیرضروری خود را در این ایام به تعویق بیندازند.

46

نظر شما