شناسهٔ خبر: 68138601 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زارعی در گفت‌وگو با ایلنا:

کابینه پیشنهادی دولت فراجناحی است و می‌تواند وفاق ملی ایجاد کند/ بدون سوگیری سیاسی به وزرا رأی می‌دهیم

زارعی در گفت‌وگو با ایلنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برداشتم این است که چینش کابینه به سمت فراجناحی رفته است و می‌تواند وفاق ملی را ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

غلامحسین زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اعلام لیست وزرای کابینه چهاردهم از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی گفت: البته باید اجازه دهیم کمیسیون‌ها ظرف یک هفته‌ای که فرصت دارند برنامه ورزای پیشنهادی را بررسی کنند تا بعد از این بررسی‌ها بتوانیم به صورت متقن درباره آنها صحبت کنیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: از آقای پزشکیان هم که پیش از موعد بررسی‌های خودش را انجام دادند و زودتر کابینه را معرفی کردند که ما هم بتوانیم زودتر کار را شروع و حرکت کنیم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: من فکر می‌کنم همه ما وظیفه داریم در چارچوبی که مقام معظم رهبری فرمودند بدون سوگیری سیاسی صرفا بر اساس تخصص در این خصوص نظر دهیم و ان‌شاالله بتوانیم به این کابینه رأی دهیم .

زارعی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های وزرای پیشنهادی را مشاهده کنیم، کارنامه‌های‌شان را نگاه کنیم و ببینیم کدامیک در حوزه اقتصادی، مسکن و بهداشت و درمان برنامه عملیاتی و واقع بینانه‌تری دارند. شک نکنید مجلس بر اساس تخصص بدون سوءگیری سیاسی حرکت و رفتار می‌کند. 

وی درباره این‌که آیا کابینه پیشنهادی از سوی پزشکیان فراجناحی است و می‌تواند وفاق ملی ایجاد کند، گفت: من برداشتم این است کابینه به سمت فراجناحی رفته است و می‌تواند وفاق ملی را ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما