شناسهٔ خبر: 68138581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وقتی فتاح ایرانی کابوس وحشتناک اسرائیلی می‌شود

اقدام ضد بشری رژیم مزدور صهیونیستی در شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه هم امروز به وحشت شهرک‌نشینان مبدل شده و هر روز با وحشت بسیاری در پناهگاه‌ها مخفی می‌شوند. به اعتراف رسانه‌های غربی، اسرائیلی‌ها باید از فتاح ۲ وحشت داشته باشند!

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از بصیرت، ایران اسلامی امروز بر قله اقتدار و افتخار ایستاده است؛ کشوری که روزگاری زبون دشمنان بود، اما امروز و بعد از انقلاب اسلامی به وحشتی برای دشمنانش مبدل شده است تا حتی جرات فکر کردن به گوشه‌ای از خاک این سرزمین را نداشته باشند.

سپاه و نیروی دفاعی ایران اسلامی از همان سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی با دست‌های خالی به دنبال ساخت موشک‌ها و ابزارهای دفاعی بود و امروز موشک‌های هایپرسونیک ایران به کابوس دشمنان این سرزمین مبدل شده است.

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم غزه و نسل‌کشی آشکار آن‌ها در فلسطین بی‌پاسخ نخواهد ماند و محور مقاومت با موشک‌هایی که ساخت ایران است در حال پاسخ به اقدامات وحشیگرانه رژیم غاصب و کودک‌کش قدس هستند. از آنجا که ایران پشتیبان محور مقاومت است، هر آنچه امروز در دستان پر توان دانشمند ایرانی ساخته می‌شود، فردا در دستان دوستانش خواهد بود. همانطور که تسلیحاتی که سال‌های گذشته رونمایی شدند، در حال‌ حاضر از یمن به‌سمت فلسطین اشغالی و از عراق به‌سمت پایگاه‌های آمریکا پرتاب می‌شوند.

پیامی برای کودک‌کش
رهبر انقلاب فرمودند: «شریان‌های حیاتی رژیم‌ صهیونیستی باید قطع شود» پیامی که با اقدام اعضای محور مقاومت و وحشت و کابوس شهرک‌نشینان همراه است.
محور مقاومت پیش از این هشدار داده بودند هرچه اوضاع انسانی در غزه بغرنج شود، عرصه بر رژیم و آمریکا تنگ‌تر خواهد شد. نمی‌شود مردم غزه در تنگنا باشند، ولی نظامیان آمریکایی در پایگاه‌هایشان در امنیت فعالیت کرده و شهرک‌نشینان گریزی برای تنفس بیابند.

وحشت بعد از شهادت مهمان
اقدام ضد بشری این رژیم مزدور در شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه هم امروز به وحشت شهرک‌نشینان مبدل شده و هر روز با وحشت بسیاری در پناهگاه‌ها مخفی می‌شوند. اما وحشت و کابوس اصلی اسرائیل از کدام یک از موشک‌های ایرانی است؟ به اعتراف رسانه‌های غربی، اسرائیلی‌ها باید از فتاح ۲ وحشت داشته باشند!

فتاح ۲ کابوسی برای غاصبان
رسانه‌های انگلیسی پس از انتشار تصاویر موشک هایپرسونیک «فتاح ۲» ایران اعلام کردند: این موشک قدرتمند قادر به شکست دادن پدافند گنبد آهنین اسرائیل با سرعت ۱۱۰۰۰ مایل در ساعت است.

روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی نوشت موشک مافوق صوت فتاح ۲ قادر است ۱۵ برابر سریع‌تر از سرعت صوت پرواز کند و پدافند هوایی اسرائیل را شکست دهد. فتاح ۲ با برد ۱۸۰۰ کیلومتری و سرعت ۵ تا ۲۰ ماخ حتی پیش از پرتاب خواب از چشمان اسرائیلی‌ها ربوده است. «فتاح ۲» مجهز به یک حامل مافوق صوت است که از خود موشک جدا می‌شود و می‌تواند مانورهای سریعی برای فرار از پدافند موشکی معمولی انجام دهد و با سرعت مافوق صوت به سمت هدف خود حرکت کند.

روزنامه سان هم در گزارشی درباره موشک «فتاح ۲» با اشاره به حمایت ایران از جنش حماس و حزب‌الله لبنان نوشت که فتاح ۲ قادر به شکست دادن پدافند گنبد آهنین اسرائیل با سرعت ۱۱۰۰۰ مایل در ساعت است.

جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های بین‌المللی توانسته است به میزان قابل توجهی صنعت تسلیحاتی خود را توسعه دهد و اکنون با توجه به پایان محدودیت‌های موشکی سازمان ملل علیه تهران، قادر است تجهیزات نظامی‌اش را به متحدانی مانند روسیه صادر کند.
فتاح ۲ امروز کابوس اسراییلی‌ها و شهرک‌نشینانی است که با قساوت تمام دستشان را به خون هزاران کودک و انسان بی گناه آلوده کرده و مهمان ایران را در خانه به شهادت می‌رسانند.

موشکی که رادار دشمن را گیج می‌کند
فتاح ۲ در حقیقت با پرتابه‌های HGV به جای ارتفاع گرفتن همانند شیوه پرتابه‌های بالستیک، در ارتفاع بسیار کمتری به همراه امکان تغییر مسیر مکرر سمت هدف طی مسیر کرده و در نتیجه رادارهای هشدار زودهنگام پدافند دشمن در شناسایی آن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتمال غافلگیر کردن مجموعه دفاع موشکی دشمن بسیار بیشتر می‌شود.

فتاح ۲ قادر است با سرعت و برد بیشتر از فتاح ۱ طوری دشمن را غافلگیر کند که حتی مهلتی برای فرار نیابند! حالا به خوبی پی به وحشت اسراییلی‌ها و پناه هر شب آن‌ها در پناهگاه‌های جنگی پی خواهیم برد. کابوسی که باید بماند تا به دشمنان این سرزمین نشان دهد کسی که کودکان را با قساوت تمام هدف گلوله قرار می‌دهد و مهمان ایران را شهید می‌کند نباید خواب راحت داشته باشد و هر شب با وحشت از همین یک موشک باید شب را در پناهگاه‌ها صبح کند.

انتهای پیام

نظر شما