شناسهٔ خبر: 68138430 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رسانه‌های صهیونیستی: حزب‌الله مصمم به پاسخ است

حمید محمدطاهری

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به حتمی بودن پاسخ حزب‌الله لبنان و محور مقاومت به جنایت‌های اخیر این رژیم هشدار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره نوشت: گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه حزب‌الله مصمم است در روزهای آینده به ترور «فؤاد شکر» فرمانده خود در ضاحیه جنوبی بیروت پاسخ دهد و برنامه‌های خود را تغییر نخواهد داد.

در همین راستا، «ایتامار آیخنر» خبرنگار امور دیپلماتیک یدیعوت آحارونوت گفت: پیش‌بینی می‌شود حزب‌الله قبل از ایران حمله کند.

«یوآو لیمور» تحلیلگر امور نظامی روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز در این باره هشدار داد: «پاسخ حزب‌الله و ایران در حال رسیدن به لحظات تعیین‌کننده است و نظر غالب این است که این طی هفته جاری پاسخ داده شود.

وی در این باره تصریح کرد: لیمور افزود: برآورد این است که پاسخ هماهنگ خواهد بود، اما نه لزوما همزمان، به این معنی که حزب‌الله به هدف قرار دادن فرمانده نظامی خود پاسخ خواهد داد و ایران نیز به ترور اسماعیل هنیه در خاک خود پاسخ خواهد داد.

لیمور ادامه داد: مجموعه‌ای از احزاب داخلی و خارجی لبنان در پس‌زمینه تلاش می‌کنند تا پاسخ حزب‌الله را محدود کنند و این در حالی است که طبق گزارش‌های رسانه‌ها و پیام‌های مختلف رد و بدل شده از طریق واسطه‌ها، به نظر می‌رسد این جنبش مصمم به اجرای آن است.

رژیم صهیونیستی به دلیل پاسخ حتمی محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در ترس و نگرانی به سر می‌برد و هر روز این اضطراب و نگرانی افزایش می‌یابد.

در همین راستا «آموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اشغالگر (آمان) در سخنانی درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» گفت که تهران به دنبال نابودی این رژیم در یک جنگ فرسایشی است.

وی گفت: راهبرد پیروزی همه‌جانبه اعلام شده توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در خدمت راهبرد ایران برای سرنگون کردن اسرائیل طی یک جنگ فرسایشی طولانی، در چندین جبهه است.

انتهای پیام

نظر شما