شناسهٔ خبر: 68135138 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حماس سخنان وزیر امور خارجه انگلیس را محکوم کرد

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای سخنان دیوید لامی، وزیر امور خارجه انگلیس را که تحت تاثیر فضاسازی صهیونیست‌ها درباره جنایت مدرسه تابعین مطرح شده را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: جنبش حماس به مواضع وزیر امور خارجه انگلیس درباره جنایت اخیر صهیونیست‌ها در محله الدرج در مرکز نوار غزه واکنش نشان داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ادعاهای دیوید لامی، وزیر خارجه انگلیس درباره جنایت امروز (شنبه) صهیونیست‌ها در مدرسه التابعین در مرکز نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که درخواست وزیر خارجه انگلیس مبنی بر اینکه حماس «از قرار دادن غیرنظامیان در معرض خطر دست بردارد»، بر پایه روایت جعلی بی‌شرمانه و دروغ اشغالگران صورت گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: جنبش حماس از وزیر خارجه و دولت انگلیس و دولت‌های غربی درخواست می‌کند که فوراً از اتخاذ این مسیری را که آنها را شریک در جنایات جنگی کنونی صهیونیست‌ها در پاکسازی نژادی و نسل کشی در نوار غزه می‌کند، صرف نظر کنند.

جنبش حماس افزود: روایت ارتش اشغالگران درباره جنایت مدرسه التابعین درمحله الدرج در نوار غزه مبنی بر اینکه عناصری از نظامیان حماس و جنبش جهاد اسلامی در این مدرسه حضور داشتند، گمراه کننده و دروغ است.

حماس ادامه داد: اشغالگران در واکنش به موج گسترده انتقادات جامعه جهانی درصدد توجیه جنایت شنیع خود علیه غیرنظامیان در غزه هستند.

این بیانیه می‌افزاید: تاکید می‌کنیم که در میان شهدای جنایت مدرسه التابعین یک فرد مسلح نیز وجود نداشته و همه افرادی که برای اقامه نماز صبح در این مدرسه به فیض شهادت نائل شدند، غیرنظامی هستند.

گفتنی است که در قتل عام هولناک جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

نظر شما