شناسهٔ خبر: 68134928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار جلیل موقوفه ئی شامگاه گذشته ۲۰ مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در راستای برخورد با سوداگران مرگ قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته طی ۳ عملیات موفق پلیسی به توفیقات خوبی دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و تمرکز پلیس بر روی باندهای قاچاق سازمان یافته افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این راستا با شناسایی ۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در حوالی مرکز سمنان اقدام به تعقیب و مراقبت آنان کردند.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه به دستور پلیس توجهی نکردند و متواری شدند تصریح کرد: ماموران در ادامه با شلیک گلوله موفق به توقف خودروها و دستگیری ۳ نفر شدند که در بازرسی یکی از وسایل نقلیه ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد. 
این مقام ارشد انتظامی استان از انجام عملیات دیگر در شهر سمنان خبر داد و اظهار کرد: از اعضای ۳ نفره این باند خرده فروش مواد مخدر انواع مواد در بسته های کوچک و آماده توزیع به همراه ۲ دستگاه خودرو کشف شد.

وی به اجرای سومین عملیات موفق و دستگیری دو نفر از فروشندگان مواد مخدر اشاره و افزود: ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی اعضای این باند کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه در این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر به همراه توقیف ۵ دستگاه خودروی سواری شدند تاکید کرد: پلیس با هدف برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان و سوداگران مرگ تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا گزندی به کانون گرم خانواده ها وارد نشود.

انتهای پیام

نظر شما