شناسهٔ خبر: 68134839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کاهش دمای زنجان در روزهای پایانی هفته

مریم نوری

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه‌روز گذشته هوای گرمی در مناطق مختلف استان حاکم بود به طوری‌که در شهر زنجان دمای ۴۰ درجه ثبت شد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای استان، افزود: هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف تا کمی ابری است که این شرایط با افزایش ابر و وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به پدیده غالب جوی استان، گفت: طی روزهای پیش رو وزش باد پدیده غالب استان در بعدازظهرها است که در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

رحمن‌نیا ادامه داد: بارش‌های خفیف و محلی از عصر امروز به خصوص در ارتفاعات پیش‌بینی شده است و روزهای آینده نیز شرایط مشابهی در استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت دمایی استان، گفت: طی روزهای آینده از دمای هوا در استان کاسته می‌شود و اواخر هفته هوای خنکی در اغلب مناطق استان حاکم خواهد شد.

او دمای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۹ و ۴۰ درجه، ابهر ۲۱ و ۳۶ درجه، خرمدره ۲۰ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۵ درجه، قیدار ۲۰ و ۳۷ درجه، سلطانیه ۱۷ و ۳۶ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

نظر شما