شناسهٔ خبر: 68131925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

واکنش کاوه به شکست زارع؛ نفهمیدیم چه شد!

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به شکست نماینده کشورمان در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک پاریس واکنش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ شامگاه امروز (شنبه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه شامپ د مارس آرنا شهر پاریس آغاز شد.

امیرحسین زارع تنها نماینده کشورمان بود که امروز در دیدار فینال حضور داشت. او توانست روز گذشته (جمعه) با اقتدار به دیدار نهایی المپیک راه پیدا کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور داشتند، امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در دور بعد هم با نتیجه ۱۰ بر صفر دسی از کانادا را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

زارع در مرحله نیمه نهایی به مصاف طاها آکگول، قهرمان جهان و المپیک از ترکیه رفت. این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع زارع به پایان رسید تا نماینده کشورمان به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یابد.

زارع در دیدار نهایی با گنو پتراشویلی‌ از گرجستان دیدار کرد و متاسفانه یا نتیجه ۱۰ بر ۹ مغلوب حریف شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

محسن کاوه پس از این شکست امیر حسین زارع در دیدار فینال در صحبتی کوتاه بیان کرد: نفهمیدیم چی شد! این شکست ما را گیج کرد.

نظر شما