شناسهٔ خبر: 68131642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه‌های جبهه کفر جای ظالم و مظلوم را عوض کردند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رسانه‌های جبهه کفر در مسئله فلسطین به خصوص غزه مظلوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را نادیده گرفتند و جای ظالم و مظلوم را عوض کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی عمو مهدی، شامگاه شنبه در نشست با اصحاب رسانه، افزود: جنایت رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل توسط رسانه‌های جبهه حق به خوبی برای افکار عمومی جهان تشریح شد اما رسانه‌های جبهه کفر تمام تلاش خود را برای کتمان حقیقت بکار گرفتند.

وی ادامه داد: حال رسانه در گستره جهانی خوب نیست چرا که در بسیاری از موارد اخبار آنچه که واقعیت دارند مخابره نمی‌شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در تشدید یا کاهش بحران ها دارند، اظهار کرد: رسانه‌ها باید به حریم خصوصی هر کشور احترام بگذارند و انتشار اخبار باید به دور از هرگونه غرض ورزی‌های سیاسی یا منافع شخصی باشد.

سردار عمومهدی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند وسیله ترویج اخلاق حسنه و ابزاری برای گفتگوی بشری باشند و نگاههای خوبشان را به زندگی بشر با هم به اشتراک بگذارند ولی متأسفانه در بسیاری از نقاط مختلف جهان این رویه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار در حمله به کشور عراق بیش از ۱۲۰ هزار نفر کشتند و شمار زیادی را نیز آواره کردند اما رسانه‌های جهان که در اختیار شیطان بزرگ بودند کوچکترین خبری از این جنایت مخابره نکردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: رسانه باید آنچه بر خیر و صلاح جامعه است منتشر کند و این انتشار باید نه با نگاه شیطنت آمیز بلکه با پیگیری صحیح باشد. امروز نبرد، نبرد روایت است و خبرنگار علاوه بر اینکه باید یک هنرمند خوب باشد، باید روایتی خوب از وقایع داشته باشد.

سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: رسانه جایگاه ویژه‌ای در حوزه چرخش اطلاعات و نظارت بر عملکردها دارد و اصحاب رسانه خیلی اوقات در ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

نظر شما